1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

LadyDragon kimin charı??

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. SteaLTH

    SteaLTH rank8

    Kayıt:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    arkadaşlar öncelikle s.a herkeze ben yeni geldim
    öğrenmek istediğim ecsro-vip teki LadyDragon isimli charın kimin olduğu
    Bazı duyumlarıma göre chaın sahibi bu forumdanmış.
     
  2. TheDeeP

    TheDeeP rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.072
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa

    Önceden benimdi ama hacklendiğim için şuan kimde olduğunu bilmiyorum sanırım phaeton forumdaki nici adamın ondadıır ben 86 lvl charımı verip almıştım onu 2 defa 70 lvl kastım ama şuan kimdeyse onun allah belasını versin burda olmassa öbür tarafta çıkartır rabbim onu allaha havale ifade ediyorum...
     
  3. Arwen

    Arwen rank8

    Kayıt:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    268
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Masa Başı:)

    carını inş kısa sürede geri alırsın kardeş:D
     
  4. TheDeeP

    TheDeeP rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.072
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa

    Saol knk en kısa sürede kaldığım yerden devam edicem aranısa geri dönecem
     
  5. TheDeeP

    TheDeeP rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.072
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa

    şuan kimdeyse önce ben hesab kesicem kardeş bir kaç diyeceğim var o kişiye
     
  6. prensbarmen

    prensbarmen rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Yaık olmuş
     
  7. kasaba12

    kasaba12 rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    bursa/karacabey

    Gecmiş olsun semih abi
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.