1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Kuzey Güney yeni sezon fragmanı


  1. Lenneth

    Lenneth Admin

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.543
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    Kuzey Güney hastasıyımdır, dört gözle bekliyorum :starving:

     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015
  2. BonezCrusher

    BonezCrusher rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    843
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenciyik agaaa :)
    Şehir:
    Anywhere :)
    Valla Yabancı dizilerden sora Türk dizileri hiç sarmıyo be hacı :coffee:
     
  3. Lenneth

    Lenneth Admin

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.543
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    Kuzey Güney çok farklı bro, cidden çok iyi :buddha:
     
  4. BonezCrusher

    BonezCrusher rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    843
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenciyik agaaa :)
    Şehir:
    Anywhere :)
    sen öyle diyosan iyidir :)
     
  5. frityus

    frityus playboy

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    Kuzi güni çok iyidir beyler bende yabancı dizi izlerim en son Türk dizisi ezel izledim şimdi kuzey güney 2. fragmanı çıktı göky kanal dnin sitesinde
     
  6. Lenneth

    Lenneth Admin

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.543
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    İzledim kardeşim de onun net linkini bulamadım bi türlü 1 yerde var sadece link alınmıyor, öldüresim geliyor o kadını :D