1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

kucukken yaptıgınız komik şeyler veya kelimeler!!


  1. GodLeSs

    GodLeSs rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    278
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mesela ben kucukken gözumu kapatınca kimsenin beni gormedigini zannederdim(ben kmseyi görmedigim için) :lolmuch: :lolmuch: :mrgreen:
     
  2. DoNJuaN

    DoNJuaN olduser

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    oTToMaN_TuRK
    eueueheuehe koptum :mrgreen:
     
  3. DoNJuaN

    DoNJuaN olduser

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    oTToMaN_TuRK
    Aklıma gelmişken aramızda kalsın bende çiceklerden korkarmışım...Çiçek bana bakıyo diye ağlıyomuşum Embarassed :mrgreen:
     
  4. GodLeSs

    GodLeSs rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    278
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    birde soyle bi olay var hacım
    benim kucukken en cok sevdigim cizgi film kahramanı temel reis tii
    ben ıspanagı buyuk bir hevesle yerdim ve kaslarımı sıkınca gemi resminin cıkmasını beklerdim:D
    kucukken cok malmısım yau :lol:
     
  5. GodLeSs

    GodLeSs rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    278
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    puahha saka gibi :lol:papatya istermisin? :lol:
     
  6. Ronin

    Ronin rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.519
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Grafik Tasarım
    Şehir:
    Ev Gibisi Yok :)
    Muftağa mutlak dermişim :lol:
     
  7. 4Ever2Gether

    4Ever2Gether rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.367
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Student
    Şehir:
    Old 4Ever2Gether #
    Küçükken karanlıktan korkarmışım ablam benı kızdırıyodu karanlıga kacıyodu bende gıdemıyodum oraya perde
     
  8. Crisis

    Crisis rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.138
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    University
    Bamya'ya bambam dermisim :mrgreen:
     
  9. DeepdarK

    DeepdarK olduser

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.568
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    sahilde kadınlara pandik atıyomuşum ben bilmiom ama abim anlatıyo
     
  10. DeepdarK

    DeepdarK olduser

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.568
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    ahahhahah
     
  11. DeepdarK

    DeepdarK olduser

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.568
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    pohahah aynen bi ark vardı baktım sırasından kalktı kapıya doğru gözlerini kapamış gidiyo öğretmen nereye oğlum dedi çocuk hala gidiyo hoca emin dursana oğlum nereye gidiyon dedi öğretmenim sen beni görüyomusun dedi... :lol:
    küçükken
     
  12. HosenberG

    HosenberG olduser

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.253
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    telefonda ki herkese s.ktir fiyter dermisim :mrgreen:
     
  13. NephilimAngel

    NephilimAngel olduser

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.175
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    bende güççükken balıga tavuk derdim hep karıştırırdım karıştırcak ne varsa artık
     
  14. DeepdarK

    DeepdarK olduser

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.568
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    s.ktir diye olmicakmıydı o sansür
     
  15. GooD_D3wiL

    GooD_D3wiL rank8

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    865
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Şurada burada güçlü adımlarla dolaşmaktansa doğru
    ben kendimden hatılamıyorum ama kardesim 6 yasında ve o bu sefere bu feser diyor extraokk :lol: :lol: :lol:
     
  16. Crumby_

    Crumby_ rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.723
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    süper yhaa
     
  17. Nervous_

    Nervous_ rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    487
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci..
    bende suya bum derdım ama daha ılgıncı benım yıhen sımdı 7.sınıfta ama 6.sınıfa kadar her gece yatmadan once biberonla süt icerdi.simdi bi gorsenız 67 kilo ayı
     
  18. os1

    os1 olduser

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.356
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Yarram Victoria / Australia
    kendimi power ranger zannedermişm
     
  19. AmiP

    AmiP olduser

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.487
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Bakırköy Ataköy High School
    ben küçükken gecelri gulyabani gelicek sanarmışım ve hep altıma kaçırırmışım :mrgreen:
     
  20. MakmeN

    MakmeN rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.773
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    süt içtim dilim yandi bahçede kilim yandi ananin a.ı

    bunu cidden soliomuusm kuccukken nerde duyduysam