1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Ksro New ScreenShoots


  1. mert5100

    mert5100 rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.054
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)
  2. mert5100

    mert5100 rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.054
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)

    Ve suan 12 lv lim sp 1962... ve 1 gunluk ticketlari oyundan cikasniz bile bitmiyor dun 10 da acmistim 11 e kadar ve suan 23 saatim daha var...Arkadaslar EOL yazan serverimize bekleriz ve guildimiz lv 2 ve yakinda lv up olacaktir...
     
  3. FreeDom

    FreeDom rank8

    Kayıt:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.497
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Only FreeDom

    Hayırlı Olsun Charın Nice Sp lere :beer:

    Bu Arada Bizde Char Açınca Verilen 3 er Saatlik Ticketler Orda 24 Saatmi 8O 8O
     
  4. Firebender

    Firebender rank8

    Kayıt:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1

    hayir yahu , 3 saat exp suresi , 48 saat sonra bitiyor XD
     
  5. mert5100

    mert5100 rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.054
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)

    Kardes pardon 1 ticket 48 saat suruyormus arkadasa simdi sordum
     
  6. Streetwise

    Streetwise rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    7.839
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    Banada öğret şu işi güzelim,belki kayabilirim Ksro'ya ^^
     
  7. maviderinlik

    maviderinlik rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    arkadaslar siz bu ksro yu şu an oynuyabiliyormusunuz ben en son legenddan beri oynuyomuyorum id leri falan tekrar almamız lazmıdı siz oyle bişey yaptınızmı yaptıysanız nasıl yaptınız gitti valla 72 lvl shamanking im
     
  8. R3dDrag0n

    R3dDrag0n rank8

    Kayıt:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bnde gelmeyi düşünüom ksroya .
     
  9. alipaşa

    alipaşa rank8

    Kayıt:
    4 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    26
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Korece biliyormusun beyler bide taxi girecek para nasıl kasıyorsunuz ?
     
  10. 11041091322

    11041091322 rank8

    Kayıt:
    12 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    kanka ben yeni yukledımde senın serverına gelcek alirsiniz guilde fakat bi sorun var o server bende gozukmuo 8 server var sırasıyla kacıncı sırada oldugunu solersen gelirim

    bide ECİ die bi sorver var omu yoksa nickimi yazarım sonra
     
  11. mert5100

    mert5100 rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.054
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)

    Valla beni arkadaş kasıyorDU. ama artık arkadaş felan kalmadı sahteymiş ama selom bana yeter :)
     
  12. efche

    efche rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2008
    Mesajlar:
    89
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bakalım gelebilirim servere
     
  13. hunter-muzo

    hunter-muzo rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci(Şimdilik)

    güzel olmus bende Ksroya geççem normal sro sıktı :D
     
  14. mert5100

    mert5100 rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.054
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)

    Bide Ksro botu isro botun bir tanesi 6 isrobot yapıyor parayı siz hesaplayın...
     
  15. alipaşa

    alipaşa rank8

    Kayıt:
    4 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    26
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    nasıl yani 6 tane isro fiyatı bir ksro botamı denk bide yoksa siz aldınızmı :D
     
  16. mert5100

    mert5100 rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.054
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)

    Hayır botsmall dan felan araştırdım...
     
  17. alipaşa

    alipaşa rank8

    Kayıt:
    4 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    26
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    hmm öylemi şu anda ksro halen daha oynuyormusun ?
     
  18. sedat_07

    sedat_07 rank8

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    43
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul

    o 2. ss dekiler ney ya sos yapma tabletı felan mı degişik bişey anlamadım :S
     
  19. heesh

    heesh rank8

    Kayıt:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    oynamak içi sabırsızlanıyorum :D
     
  20. qalli

    qalli rank8

    Kayıt:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    36
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Samsun

    bende o serverdaym Kalpsiz_KraL nickim