1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Kota sorunu Yardım


  1. sivasle

    sivasle rank8

    Kayıt:
    6 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar Ben Oyunu Kota Yüzünden Bırakcam Ama Bırakmak İstemiyorum Çünkü Düzelimi Kurdum Oyuna Bu Ayın Başında Başladım Oyundan Başka Hiçbirşey Yapmıyorum ve Kota 8gp Sizce Oyundanmı Gidiyo Bugün Ayın 18i ve Sadece Oyun Oynuyorum Arada Birde Fa.e'ye Bakıyorum Video Film Surf Küçük Oyun Upload Bunların Hiçbirini Yapmıyorum Kota 8gb Oyundan Gidiyo Diye 110 LvL'lik Çarımı Bırakcam Arkadaşlar Yardım Edin 110 LvL'im Kendi Ailem Var Oyunda Arkadaşlarım Var Tam Alışmışken Bırakmak İstemiyorum Sizce Oyundanmı Gidiyo Bu Kadar Kota?
     
  2. Pro

    Pro rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.525
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Şehir:
    Ankara/Okul
    Evet Karahan online kotayı yiyor bunu Gmler'de acıkladı, Sana şu yöntemi soyleyeyim eğer bu şekildede çok fazla kotandan yerse yapacak bir şey yok demekdir.
    - Resim Silinmiş.
    İşaretlediğim seçenekleri minumum'a getir bi bak.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  3. TwiLighT

    TwiLighT rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.851
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sadece online oyundan o kadar kota gitmesi ilginç :think: başka nedenler de aramak lazım :roll:
     
  4. BlackMarshall

    BlackMarshall rank8

    Kayıt:
    11 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.169
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Uluslararası Lojistik-Kargo
    Silkroad online daha fazla kota yer herhalde.
     
  5. Pro

    Pro rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.525
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Şehir:
    Ankara/Okul
    Yok karahnonline Cidden en cok kota yiyen oyunlardan Kotası olanlar için problem oluyor...