1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Komple tikiyiz


  1. Zardock

    Zardock nowayout

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.065
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna
  2. Rahatsizim

    Rahatsizim rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    519
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    puhaha koptum sağolasın. :mrgreen:

    anti tikky :lolmuch: :lolmuch:
     
  3. Zardock

    Zardock nowayout

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.065
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna

    hacım aslında burak kut o sarkısında bu zibidilere gönderme yapmıs komple tikiyiz komple bitiğiz yanı bitik olan genclerı söylüyor harbıdende bıtık yanı Evil or Very Mad ama sevmıyom o adamı oda zibidi kanımca
     
  4. RyuKenJin

    RyuKenJin rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    602
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Taklamakan

    puahahha :mrgreen: saol pylasım ıcn
     
  5. Rahatsizim

    Rahatsizim rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    519
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    oo haklısın hacım düşünmemiştim bunu :mrgreen: çünkü orda bitiğiz diyor ya bn hep farklı şey anlıyordum, bitiğize hiç benzemiyor ağzından çıkan kelime. geçen google'dan sözlerine baktım da öyle öğrendim. :mrgreen:
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest


    Koptummmmmmmmm
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest


    bu arada sizde de youtube yawasmı yoksa benden mi kaynaklanıyor ?

    şu msn piçi denen şey pcmi çok yordu
     
  8. Lloody

    Lloody rank8

    Kayıt:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    416
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Kusura bakma yeri değilde ya o böceği sürekli gerçek sanıom :mrgreen: :mrgreen:
    Normalde monitörde kelebek avlarımda onlardan sanıom :mrgreen:
     
  9. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.451
    Beğenilen Mesajlar:
    361
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    burak kutun ilk albumu aklıma geliyorda pop patladığı yıllarda of off ne dinlerdik geçen bir röportajını dinledim halka bu uygun dedi kızamadım adam para kazanmasını biliyor dedim :lolmuch:
     
  10. Zardock

    Zardock nowayout

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.065
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna

    ihihihi benımde amacım o bende ılk gördüğümde ufledım ufledım gıtmedı bı caktım lcd ye :mrgreen:
     
  11. RyuKenJin

    RyuKenJin rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    602
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Taklamakan

    aynen ya bende ılk o imza yı koydugunda ugrastım gitsin die :lol: :mrgreen: :mrgreen:
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest


    ?????
     
  13. Zardock

    Zardock nowayout

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.065
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna

    ilker bende hıc takılmadanm acıyo vala sende veya ttnet te bölgesel bi şey olabılır
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest


    Ok saol kardeşim .
     
  15. AllStAr

    AllStAr rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    676
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Amele :D
    Şehir:
    American Airlines Arena

    valla bendede çok yavaş youtube
     
  16. nuk3r

    nuk3r rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.219
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Thief
    Şehir:
    WoW

    zuaha çok güsel bu koca kafaları seviom ben :)

    bi de bunların ibrahim tatlıses in bulamadım ı yapmışlardı ona çok koptum :lol:

    çilekleri pudra şekerine buladın mı ha buladın mı ibo da başlıo bulamadııııım zuaha kop kop bitmio :mrgreen: