1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Kobe durdurulabilir mi?


  1. Milano

    Milano rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    12.855
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Staples Center / L.A
    [​IMG]

    Uzatmalara giden maçta son saniye atışını kullanan ve sayıya çeviren Kobe, maçın son 7 sayısını da kaydeden isim olarak Los Angeles Lakers'ın Milwaukee Bucks'ı 107-106 devirmesini sağladı.

    Bryant, maçı 39 sayıyla tamamlarken 27 sayıyı ikinci yarı ve uzatmalarda buldu. Son saniyede Charlie Bell'in üzerinden oldukça zor pozisyonda kaydettiği basketle kutlamalara başlayan Kobe bu karşılaşmada da kırık el parmağı sebebiyle sargıyla oynadı.

    Pau Gasol, 26 sayı kaydederken pota altında kariyer rekoru kırarak 22 ribaund topladı. Lakers, NBA'deki en iyi istatistik sıralamasında Celtics ile eşitlenirken Bucks karşısındaki galibiyet ekibin 14'te 13 yapmasını sağladı.

    Bucks'ın en etkili isimlerinin başında Ersan İlyasova gelirken milli basketbolcu 44 dakika süre aldığı karşılaşmada 24 sayı, 5 ribaund ve 4 asistle tamamladı. Bucks'ın en skorer ismi ise 25 sayıyla maça sonradan giren Redd oldu.

    Video:

    [flash=380,400]http://i.cdn.turner.com/nba/nba/.element/swf/1.1/cvp/nba_embed_container.swf?context=nba_league_article_player&[/flash]

    http://www.nba.com/2009/news/features/steve_aschburner/12/17/lakers/index.html?ls=iref:nbahpt1
     
  2. MrCrossover

    MrCrossover rank8

    Kayıt:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.192
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Staples Center @ Los Angeles
    Kağan kural'in lafi geldi aklima

    "Yatarak atiyo, kakarak atiyo, yandan atiyo, sağdan atiyo , her turlu atiyo ki bu herif" demisti kobeye, gece gece kopmustum

    PS :

    Hayir :curtain:
     
  3. BaSoryong

    BaSoryong Buralıyım

    Kayıt:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.183
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrençi :)
    İmkansız Diye bir şey yoktu :twisted:

    ps: Şaka bir yana... Bole giderse durdurulamaz
     
  4. Milano

    Milano rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    12.855
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Staples Center / L.A
    parmağı kırıldıktan sonra intikamı acı oldu :P

    ps: murat kosova: kobee kobee yazar kasa gibiii :lol:
     
  5. Prada

    Prada  

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.342
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne
    Kimse durduramazsa yıllar durduracak 8) Artik son baharını yaşıyor
     
  6. Milano

    Milano rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    12.855
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Staples Center / L.A
    var daha 8-9 senesi daha abi ^^
     
  7. Prada

    Prada  

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.342
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne
    Yok artık 20 sene ahahahah


    P.S : 32 yaşında zaten max verimini koyacağı sene 2 dir sonra bu tempoyu kaldıramaz artık
     
  8. MrCrossover

    MrCrossover rank8

    Kayıt:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.192
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Staples Center @ Los Angeles
    Bu herif 38 yaşında bırakır basketi bence, şuan 32 yaşında olmasına rağmen 27 falan gösteriyor ve hiç bir sağlık problemi yok.
     
  9. Xanthos

    Xanthos rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.295
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    kır kolunu bacağını bak nasıl duruyo :lol:
     
  10. Avenger

    Avenger rank8

    Kayıt:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.322
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    İzmir
    En garanti yol :twisted: :twisted: :lol:
     
  11. Milano

    Milano rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    12.855
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Staples Center / L.A
    sağ elini kırdılar sol elle attı adam ahaha :mrgreen:

    jordan 42de emekli oldu mesela :)
     
  12. Uchiha Sasuke

    Uchiha Sasuke Tanınıyorum

    Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hidden Sound Village
    LeBron'un bu adamı durdurması,sadece 1 kaç saniyesini alır :)
     
  13. Milano

    Milano rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    12.855
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Staples Center / L.A
    Lebron'la bunu bir tutuyorsunuz ya ne diyim

    Lebron S*CKS :thumbsup:
     
  14. Uchiha Sasuke

    Uchiha Sasuke Tanınıyorum

    Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hidden Sound Village
    Fikir senin fikrin ama,ben Lebron ile Kobe'yi bir tutmuyorum.Lebron daha iyi. :mrgreen:

    Şaka bir yana,Kobe'nin bize yeteneğini gösterdiği alanı genelde şutları farkındaysan..Cavaliers'ın bir maçını seyret bak..LeBron nasıl bir performans sergiliyor...
     
  15. Milano

    Milano rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    12.855
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Staples Center / L.A
    yoo Kobe'nin sadece şut yeteneği yok, her alanda oyunu okuyor adam.

    ayrıca maçları takip ediyorum zati. Lebron iğrenç. :P
     
  16. Prada

    Prada  

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.342
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne

    Sende o zaman Jordan ile Kobe yi bir tutma 8) Yaşın itibariyle Jordanı izlediğini zannetmiyorum anca hikayelerini dinlemişsindir ben Bullsun maçlarını geceleri uyanır izlerdim.. Yani Kobe hiçbir zaman Jordan olamaz bir maçta 81 değil 150 sayı atsa yine olamaz vizyon farkı var