1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Kız Hamile Deilse İçindeki Ne ? ?


  1. iCe_diVe

    iCe_diVe Bilgiliyim

    Kayıt:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.528
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Eskişehir

    14-15 yaşlarındaki bi kızda durup dururken hamilelik belirtileri başlamış: Karnı hafiften şişkinleşmiş, kusma nöbetleri geliyomuş, sabahları yataktan hasta gibi kalkıyomuş... Fakat kız annesine ısrarla böyle bi şeyin mümkün olamayacağını, çünkü hiç bi erkekle bu sonucu doğuracak kadar yakın temasta bulunmadığını iddia ediyomuş.

    Fakat zaman geçtikçe hem karnı büyümeye devam etmiş, hem de diğer belirtilerde değişiklik olmamış. Annesi, “Bu yaşta... Allahım Allahım, kepazelik bu” dese de kız hala hamile olmadığını söylüyomuş. Sonunda anne küçük bi kasabada yaşıyor olmalarına rağmen çıkacak söylentileri göze alarak kızını hastaneye götürmüş. Ancak çekilen ultrasondan sonra kızın inkarlarında samimi olduğu anlaşılmış. Çünkü karnında son derece büyük boyutlara ulaşmış bi tümör tesbit edilince şişkinliğin ve diğer belirtilerin asıl sebebi ortaya çıkmış.

    Vakit kaybetmeden, apar topar ameliyata alınmış taabi. Doktorlar rutin kabul edilen bu operasyon sırasında karnı açmışlar ve işte o an gördükleri manzara karşısında şok olmuşlar. Meğerse tümör sandıkları şey kocaman bi ahtapotmuş. Üstelik kıpır kıpırmış da hayvan, yani canlıymış.

    Olayın aslı sonradan anlaşılmış. Kız üç-dört ay önce ailesiyle birlikte okyanus kenarındaki bi kasabada tatil yapmış. Ahtapot yumurtaları da mikroskobik boyutlarda olurmuş ve bunlardan doğal olarak okyanus sularında milyarlarca varmış. Kız muhtemelen yüzerken yuttuğu sularla beraber bu yumurtalardan da indirmiş mideye. İşte bunlardan biri de, milyonda bir görülecek biçimde de olsa, kızın vücudunun içinde yaşamayı, hatta büyüyüp gelişmeyi başarmış.
     
  2. Mumya

    Mumya rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    869
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16

    o ne yaaa bööğğğttt
     
  3. Ghost Spy

    Ghost Spy rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.676
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Kalbine hapsolmuş.

    Güzell ve iğrenç.=)
     
  4. TitusPullo

    TitusPullo rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.998
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Memlekete döndü -.-

    Bu kız hayata küsmüştür. ^^
     
  5. StarkDrache

    StarkDrache Bilgiliyim

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.958
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kuzey Yarım Küre


    Vallahamı ( Yani Haberin Kaynağı Sağlammı ) :?:
     
  6. UrbanChaos

    UrbanChaos rank8

    Kayıt:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    380
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya.

    ilginc ve igrenc :popcorn:
     
  7. _CaPtaiN_

    _CaPtaiN_ rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    834
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Beklemede

    Eveet sanırım herkezi ben aydınlatıcam.Böyle birşey yok beyler.Bir kere Ahtopot balığının yavruları mikroskobik boyutt değildir bezelye tanesnin yarı kadardır.Hem kız yuttuğunda yumurtların yaşamayacağı bir ortam, bir kere mide asiti var 1 dakika bile dayanamazlar ölürler.Yumurtların yaşayacağı ortam 20-30(tam hatırlamıyorum) C derece olmalıdır.Yani böyle birşey olması imkansız.Üstelik bu hikiye 15-16 yy. arasında olmuştur :mrgreen: Yani tümor olayı filan yok :D Bunu Mythbusters dada yaptılar yalan çıktı...
     
  8. sLaYeR_

    sLaYeR_ rank8

    Kayıt:
    1 Eylül 2007
    Mesajlar:
    927
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Karşıyaka Taraftarı
    Şehir:
    Karşıyaka

    samanyolundamı izledin genellikle böyle oluyo :D bi kız günah işliyo sonra garip olaylar başına geliyo aksakallı dede yandan bakıyo bu ağlıyo allahım ben naptım falan diyo :D
     
  9. _CaPtaiN_

    _CaPtaiN_ rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    834
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Beklemede

    Discovery Channel ^^ :mrgreen:
     
  10. Liu

    Liu rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.575
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya

    Yeah bende izlediydim ^^
     
  11. gncosmnli

    gncosmnli rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    590
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    yakında director olacak inşallah
    Şehir:
    Vasko De Gama

    ahtapotun mastürbasyonu esnasında yakınında bulunmuş desek daha mantıklı olurdu yumurta yutmayla ne alakası var. Yumurtanın bir insanın midesinde büyümesi ne demek bunun izahı vrmı.
     
  12. Mumya

    Mumya rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    869
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16


    İmkansız diye bir şey yoktur ancak o senin dediğinin olması imkansız öte bir şey...

    İnsan dnası ile ahtapot dnası çok farklı. İnsanda 46 kromozom bulunurken onlarda daha fazla yada daha az bulunur. Denizdeki ahtapot yumurtaları ise döllenmiş yumurtadır. Yani zaten şey olmuştur xD
     
  13. SERE

    SERE rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    471
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    wouu süper

    2 kere kustum^^
     
  14. DuMbLoDoRe

    DuMbLoDoRe rank8

    Kayıt:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    219
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0


    yanlış düşünüyorsun döllenmiş olup olmadığını tam olarak bilemezsin ahtapotlar dış döllenme yapar dişi birey yumurtalarını suya bırakır bu ki milyonlarca olur eğer erkek bireyin spermi bu dışarıya bırakılan yumurtayı döllerse döllenme gerçekleşmiş olur kızın yuttugu yumurtanın döllenmiş yada döllenmemiş olması çok önemli.Ki döllenmiş bile olsa eğer yuttuysa arkadaşın dediği gibi yumurtaların yetişmesi için uygun bir ortam değil
     
  15. belirsizzzzz

    belirsizzzzz Aileden

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.584
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    CeyRRANNCI
    Şehir:
    Tokyo /Y.t

    Resim yokmuydu yaw
     
  16. Liu

    Liu rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.575
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya

    :twisted: :mrgreen:
     
  17. Uykucu

    Uykucu rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.369
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Başka bi yerde okumuştum ama sağol.
     
  18. Quincey

    Quincey Bilgiliyim

    Kayıt:
    11 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.694
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise öğrencisi
    Şehir:
    Yıllardır Pc başındayım.Silkroadda yeni haritlar y

    ahah inanmayın böyle şeylere o ahtopot orda yaşayamaz hani su hani oksijenn ayrıca mide öz suyu ve asidi var hemde o yumurtadan çıkana kadar diğer yiyecekelr sindirilir ahtapotta atılır..
     
  19. gncosmnli

    gncosmnli rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    590
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    yakında director olacak inşallah
    Şehir:
    Vasko De Gama

    Ben konuya alaycı biçimde yaklaşmıştım ama aydınlattığın için saol. Senin yorumun enazından ahtopotun midede yetişmesinden mantıklı.
     
  20. DukeNukem

    DukeNukem rank8

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.175
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38

    Bu Ne La 8O :o