1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro
      planetsro

Kim tavlaya bilir bu kızı?


  1. BurnC

    BurnC rank8

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    49
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    http://www.botego.com/merveyitavla/

    Hadi bakalım kim tavlayacak Merveyi :)
    Setini en capkını kim bakalım Razz



    Konuşmalar bazen cok kömik oluyor burada paylaşırsanız bizde güleriz :lol:
     
  2. DoNJuaN

    DoNJuaN olduser

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    oTToMaN_TuRK
    Bu kadın adamı ya bunalıma sokar yada katil eder :lolmuch:
     
  3. By_41_Lee

    By_41_Lee rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    683
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fuuş(*_*) :-)
    Şehir:
    Düş Sokağı Sakinler
    Bilmem bana sözü var Vercek hihihih :lolmuch: Anlaşdık biz Yarın gel bize dedi haha galiba bana aşık oldu ama daha yaşını ögrenemedim işşlah yaşlı deildir
    extraokk :mrgreen:
     
  4. Akuji

    Akuji rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    iş yok bu karıda :mrgreen:
    ne dersen sence sence diyip duruo kanser eder bu böle adamı gerçeğin yerini hiç bişey tutamaz kahvekeyfi
     
  5. Rock'nRolla

    Rock'nRolla rank8

    Kayıt:
    28 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    626
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci H.U.A.L
    hahaha tavladım utku> seni seviyprum
    <Merve> Şıpsevdi gördüm seni.
    <utku> evet
    <Merve> Aynı şeyleri mi konuşacağız?
    <utku> hayor
    <Merve> anlıyorum
    <utku> o.r.o.s.p.u
    <Merve> seni öpmek istiyorum ama şımarmandan korkuyorum
     
  6. 3nToX

    3nToX rank8

    Kayıt:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :lolmuch: zuhahah
    nihahaha
    puhaha yaa


    adam .r.spu yazmış
    kız öpçem demiş :lol::DD:
     
  7. RollsRoyce

    RollsRoyce  

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.730
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bursa Ya Sen?
    ne desem aynı kelimeler
     
  8. balrog

    balrog rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    428
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    서울
    heheheeh bazen fena takılıyor hımm deyıp duruyor bun adamı delı eder ya sobeht konusu acmıyor aynı yerde sayıyor ya
     
  9. Rock'nRolla

    Rock'nRolla rank8

    Kayıt:
    28 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    626
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci H.U.A.L
    gelin öğretem size nasıl tavlanır :lol:
     
  10. The_DifferenT

    The_DifferenT rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.806
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA
    aynen yaw sonunda küfrettirdi kendine
     
  11. BurnC

    BurnC rank8

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    49
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    size göre sohbet aciyor.
    Kız sızı severse zaten gereken herşeyi soruyor ve söyluyor

    Ayrıca bir cok anahtar kelime var onlarla aranızı cok iyi yapabilrisiniz

    Ben size birini söyliyim

    Muck

    Muck sayısını artırarak ard arda yaza bilirsiniz :)

    Bakalım diğer anahtar kelimeleri kim bulacak
     
  12. BurnC

    BurnC rank8

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    49
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu arada Bota küfür eden arkadaşları tebrik ediyorum :lolmuch:
     
  13. yeonyang

    yeonyang olduser

    Kayıt:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.959
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Doçlant
    hehe :lolmuch:

    <Merve> pardon, kapı çaldı da. nerede kalmıştık ?
    <ali> ne bilim silkroadda
    <Merve> diyelim ki beni tavladın, sonra ne yapmak isterdin ?
    <ali> silkroad oynamak
    <Merve> ıssız bir adaya düşsen yanına alacağın üç şey ne olurdu ?
    <ali> silkroad yüklü bilgisayar
    <Merve> bilgisayarda epey vakit harcıyor gibisin.
    <ali> yok canim nerden cikardin
    <Merve> Hele biraz daha konuşalım.
    <ali> sanada bi char acim en iisi
    <Merve> biraz kendinden bahsetsene
    <ali> full str bow lvl 73
    <Merve> bazen beni hiç anlamadığını düşünüyorum...
    <ali> yok valla anliyom asil sen beni anlamiyon galiba ben ne diom sen ne dion bi tane cakcam ha
    <Merve> insan karşısındakini anlamayı gerçekten isterse mutlaka anlar
    <ali> öf sus be
    <Merve> Sessizliğin de yeri ve zamanı var.
     
  14. ffearless

    ffearless rank8

    Kayıt:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.392
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çakall donanımhaberden çalıntı yapmış :lolmuch: :lolmuch:

    kız bizde kalıyo acayip tavlamışım Cool
     
  15. Kinganddragon

    Kinganddragon rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Başımı şişirdi be harbiden yordu beni :lolmuch:
     
  16. JimCarrey

    JimCarrey rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.024
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    silkroad uzmanı.
    Şehir:
    Nerde müzik, eğlence,çılgınlık orda ben =)
    tamamdır bu iş çocumuzun ismi jim olucak :mrgreen: :lolmuch: mucX
     
  17. The_DifferenT

    The_DifferenT rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.806
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA
    ehehehhe koptum kardeş guzel olmuş valla
     
  18. Gs_Hurricane

    Gs_Hurricane rank8

    Kayıt:
    23 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    85
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merve> Merve ben, hadi konuşalım :)
    <abdi> bende burak
    <Merve> sende mi? senin evinde
    <abdi> benim evime gelsene
    <Merve> Tanışma aşamasında söylenecek laf mı bu? cık cık cık...
    <abdi> hadi be bi kere ver
    <Merve> Hislerini açıkça ama kabalaşmadan dile getirmeyi dene.
    <abdi> bi kereden bişey olmaz
    <Merve> Öyle diyorsan bir düşünelim.


    aksdhaksd yola geldi
     
  19. _EleCtrA_

    _EleCtrA_ rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    515
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenim üyesii...
    Şehir:
    KUSADASI
    aga paylasım harıka cok guselde benım dertım yoktu sınırlı degıldım kanserr ettı sınır kupuyum su an dokunsalar patlıcam bu ne yaa :lol:
     
  20. reishin

    reishin rank8

    Kayıt:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    147
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    siniroldum küfür ettim iltifat ediyorsun diyo salak :lolmuch: Evil or Very Mad Evil or Very Mad