1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Kilit Lütfen..


  1. D4_Thieves

    D4_Thieves rank8

    Kayıt:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    526
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sevgilimin Yanı
    Kilit Lütfen. ramazan günü bu kadar yeter ....
     
  2. Fre3sTyLe

    Fre3sTyLe rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    16.763
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bana küfreder gözlerin , dudakların yardım yalvarı
    Arkadaşının İtemlerimi O ?
     
  3. Creepy

    Creepy rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.670
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    Aynen öyle benim itemlerim dikkatini çekerse dün thieflik yaptım devil suit bendeydi ve d4 female onda kırmızı görünüyor üstüne 161m param ve petimde serhatta Allahından bul serhat elime düşücen dur sen sana yapmadığım kalmıcak!
     
  4. D4_Thieves

    D4_Thieves rank8

    Kayıt:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    526
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sevgilimin Yanı
    Bana Yaptığın Demek İstedin galbia?? xD
     
  5. Creepy

    Creepy rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.670
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    msjlara bakın bu kadar rezillik olmaz petin 16 günü vardı ve msjda peti satıyormusun diyor serodan gelen cevap EVET! Sero bekle az kaldı :wink1:
     
  6. Windy

    Windy  

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.853
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli Üni-Umuttepe
    insan dışı mahluk :wink1:
     
  7. Mopneet

    Mopneet  

    Kayıt:
    22 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10.203
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    38
    kerem sen sus şerefsiz kaan bn o itemleri kurtarırım merak etme sozumuz soz şerefsiz deilizki verdigimiz sözü tutmayalım bu bi sıgırada kapak olsun !!
     
  8. Creepy

    Creepy rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.670
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    Sölenecek söz yok :buddha: :evil:
     
  9. D4_Thieves

    D4_Thieves rank8

    Kayıt:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    526
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sevgilimin Yanı
    Kaan Senin Sesi İLk duyduğumda T*p Sanmıştım Ve bişi daha Konuştukca Batıyosun.. !! :starving: :starving: Zuhahahaha
     
  10. fatihy93

    fatihy93 rank8

    Kayıt:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.161
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    D4_Thieves konularına artık daha dikkat et tamam mı gözetim altındasın bir daha böyle kişileri kötüleyici konular açma!!!
     
  11. Mopneet

    Mopneet  

    Kayıt:
    22 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10.203
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    38
    d4 thieves şerefsizin tekidir redoxu pk yaptıda eline ne gecti hiçbişi ama ben d4le cok güzel pwp yapıyorum cok güzel eğleniyorum kerem bebişim istedigin carı soy ama bnm d4 te yaşadıgım keyif kadar keyf alamazsın o carları soyarken ettigin küfrleri ise kendi anana etmiş sayılıosun bebişim :sfff:
     
  12. Creepy

    Creepy rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.670
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    olci-kerem büyütmeyin benim için sorun değil giden çar olsun ne olucak ama sero bu yaptıkları ile gözümden düştü artık isterse dünyaları versin benim için artık o bir hiç.. yakında inş WoLkE ile ortak olucam o zaman d4lede görüşürüz redoxlada bi başkasıyla çünkü bu oyunda herkes lve bakıyor insanlığa değil bari 90 lv olalım insanlığımızda pekiştiricisi olsun!
     
  13. mesut_xD

    mesut_xD Bilgiliyim

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.632
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    @ Konyaaltı Lisesi | Okuldayım canım ailem dönüşüm
    +1907 :evil: