1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Kendi Privatemiz.....


  1. kasaba12

    kasaba12 rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    bursa/karacabey
    Byeler bu türkçe durmadan kapanıyor bence kendi privatemizi kuralım hemde biras daa büyük yaparızzz olur daa xabuk oynua alır daa iyi yani .......



    +Bana 1.5 m ye kim global satar Cracter: xXxY0uNGxXx
    :headbang: :D
     
  2. mertcangs

    mertcangs olduser

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.513
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
  3. kasaba12

    kasaba12 rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    bursa/karacabey
    Tmm da herkes Girermi ben ark tan kurarım ben net teim ark tan kurarım ama gelcekmisinizzzz.
     
  4. kasaba12

    kasaba12 rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    bursa/karacabey
  5. Creepy

    Creepy rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.670
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    kur sen kur aferim.. 22.000$ varsa bende kurarım ellerin sadece parayı verirken kirlenir.. :mrgreen:
     
  6. Agilla

    Agilla rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.633
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    Arkadaşın Kafası Güzel SAnırım Öüne Gelen Pravite Kuruyo WAlla Bu Ne Bolluk
     
  7. Creepy

    Creepy rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.670
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    bende kuruom kardeşim AçılmıcakSro :mrgreen:
     
  8. Mc Enjoy B

    Mc Enjoy B rank8

    Kayıt:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    İstanbul
    kasaba12 kardeşim sen öncelikle bi sremu kodlarına iyice bi bak ona göre git media.pk2 dosyas yaz sremu sana ağar gelir peki nasıl media.pk2 dosyas yazmayı planlıyorsun ??? haa ben editlerim işte hexeditle pktools vs vs programla diosanda onlar dahada zor be arki yok işte visual basic c# c++ bunlarla filan uğraşıcan dötünü yırtarsın bea
     
  9. Mc Enjoy B

    Mc Enjoy B rank8

    Kayıt:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    İstanbul
    bide db sorunu var yani
     
  10. Leo

    Leo rank8

    Kayıt:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    773
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Leo Is Here !
    Girememekten bunalan ben private açacağım diyor.Ne iş? :mrgreen:
     
  11. __Thieves__

    __Thieves__ rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    681
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    bi kerede şu serverı acın herkes acacak allah ızın verırıse :P kolay gelsın artık acında gırelım su kendi privatemıze :P :P :P koptum ya :D
     
  12. TitusPullo

    TitusPullo rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.998
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Memlekete döndü -.-
    kaç bin dolarlık sermaye şart. Ayrıca işi bilmek gerek. Tüm kodları vs..vs.. Bu hayali unutun^^
     
  13. XianHun

    XianHun rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.139
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Pinarbaşi
    üff çoluk cocuk muhabbeti ya gidip arkadaşinda kurcakmıs :D
     
  14. Creepy

    Creepy rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.670
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    Kodları ezberlicene hukuk oku daha iyi :D
     
  15. drotalion

    drotalion rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    5.015
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    abi 2 kişilik pırayvıt sörvır aççam gelecekseniz açayım ha gelceğinizmi :D
     
  16. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    puhahaha :lol: bnde gelem mi hacı :mrgreen:
     
  17. BlueLight

    BlueLight olduser

    Kayıt:
    18 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.026
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yakında kuulur knight pw serverlar nasıl dolusuyla Yakında ssro da öle olur xD
     
  18. Creepy

    Creepy rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.670
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    Knight private server diosunda 100 tane privatenin 1 tanesinde hayır yok 10 güne çöküo çökmezse her saat başı 3 kere reset yiyo :mrgreen: