- Resim Silinmiş.
] İstanbul'un en büyük sorunlarından biri şehir içi ulaşım. Son yıllarda bu problemi çözme yönünde önemli adımlar atıldı.
Metrobüs hattının açılmasıyla Avcılar-Zincirlikuyu güzergahında seyahat etmek çile olmaktan çıktı. Ardından metrobüs Avrupa'ya uzandı. Zincirlikuyu-Söğütlüçeşme arası 2 saatten 63 dakikaya indi.
Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'ın '7 tepeye 7 tünel' sloganıyla başlattığı İstanbul'u yer altından birbirine bağlama projesinde de cumartesi günü önemli bir dönemeç geçilecek.
Yapımına 2006'nın Mart ayında başlanan Kağıthane-Dolmabahçe tüneli, Başbakan Tayyip Erdoğan tarafından hizmete açılıyor. Aynı güzergah üzerindeki Kağıthane-Piyalepaşa hattı 1,6 km, Bomonti-Dolmabahçe hattı ise 2,5 km uzunlukta.
İki basamaklı bu tünel sayesinde daha önce 1 saat süren yol, 7 dakikaya inecek. 300 milyon TL'ye mal edilen tünel Avrupa standartlarının üstünde.
] İstanbul'un en büyük sorunlarından biri şehir içi ulaşım. Son yıllarda bu problemi çözme yönünde önemli adımlar atıldı.
Metrobüs hattının açılmasıyla Avcılar-Zincirlikuyu güzergahında seyahat etmek çile olmaktan çıktı. Ardından metrobüs Avrupa'ya uzandı. Zincirlikuyu-Söğütlüçeşme arası 2 saatten 63 dakikaya indi.
Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'ın '7 tepeye 7 tünel' sloganıyla başlattığı İstanbul'u yer altından birbirine bağlama projesinde de cumartesi günü önemli bir dönemeç geçilecek.
Yapımına 2006'nın Mart ayında başlanan Kağıthane-Dolmabahçe tüneli, Başbakan Tayyip Erdoğan tarafından hizmete açılıyor. Aynı güzergah üzerindeki Kağıthane-Piyalepaşa hattı 1,6 km, Bomonti-Dolmabahçe hattı ise 2,5 km uzunlukta.
İki basamaklı bu tünel sayesinde daha önce 1 saat süren yol, 7 dakikaya inecek. 300 milyon TL'ye mal edilen tünel Avrupa standartlarının üstünde.
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: