Kayıt
26 Kasım 2007
Mesajlar
23
Beğeniler
0
Joymaxa charım hacklenince mail attım bu cevabı yazdılar bi şey anlamadım ingilizce iyi bilen bi arkadaş çevirebilirmi acaba :beer:


Hello, This is Silkroad Online.
Your question has been answered as below.

Dear Valued Customer,



Greetings from Joymax Customer Support Team!

We have received your email regarding Hack/Account Theft.



We really apologize for any inconvenience that this may have caused you however like you already know we don't have any access as to changing any players user information for it will violate the terms and conditions that we have for the game. If you have played or tried to log in to the game in a cafe or in another computer its possible that there was a key logger and that the password was stolen, nevertheless we will file your case in our system for further investigation. Please be advised that account information is strictly for the users own safekeeping and that we will not be liable for any loss due to hack cases or scam cases. Although there are way to prevent your account from being stolen.



The best way to prevent accounts from being stolen is to protect your login information. The basic precautions to take are to avoid the download and use of any suspicious programs. Avoid visiting sites that advertise suspicious activities, do not use the same login ID and password for multiple places and services, and Do not use an easy to guess password. Sequential progressions like 12345 and ABCDE should be avoided at all costs. A random mixture of numbers and letters will further ensure the safety of your password. Thank you very much for understanding.



* Joymax will NEVER ask players about personal & account information, password, and credit card numbers, nor will they ever ask a player for a trade.

* To prevent the loss of accounts, we strongly recommend our users change password frequently.



Thank you for emailing Joymax Customer Support.

For further details and support, kindly visit our website at http://www.joymax.com/silkroad.



Sincerely yours,

Joymax Customer Support Team
 
Kayıt
5 Temmuz 2008
Mesajlar
1.243
Beğeniler
0
Şehir
İstanbul
Merhaba, Bu Silkroad Online.
Sorunuzu aşağıdaki gibi yanıtlandı.

Sayın Değerli Müşterimiz,



Joymax Müşteri Destek Ekibi selamlar!

Sizin e-posta kesmek ilgili / Hesap Hırsızlığı aldık.



Gerçekten rahatsızlıktan Ancak bu gibi zaten biz terimleri ve oyun için sahip olduğunuz koşulları ihlal edecek herhangi bir oyuncu kullanıcı bilgileri değişen olarak erişimi yoktur biliyorum neden olduğu için özür dileriz. Eğer oynamıştır veya oyun için bir kafede oturum ya da olası başka bir bilgisayarda bu bir Key Logger olduğunu ve şifre çalındı, yine de daha ayrıntılı soruşturma için sistemimizde dava edecek çalıştı. Lütfen hesap bilgilerinizi kesinlikle kullanıcılar için kendi saklama ve biz herhangi bir kayıp durumda veya sahte durumlarda kesmek dolayı sorumlu olmayacaktır olduğunu hatırlatırız. Her ne kadar hesabınıza önlemek için yoludur çalınmasını.



Çalıntı olmaktan hesapları önlemek için en iyi yolu, giriş bilgilerinizi korumaktır. Temel önlemler download ve şüpheli programların kullanılmasını engellemek için vardır almak. , Aynı giriş kimliği ve çeşitli yerlerden ve hizmetler için şifre kullanmayın ve şüpheli faaliyetlerin tanıtımı Ziyaret ettiğiniz siteler kaçının kolay bir şifre tahmin kullanmayın. 12.345 ABCDE ve her ne pahasına kaçınılmalıdır gibi Sıralı Progressions. Sayıların rastgele bir karışım ve harflerden daha parolanızın güvenliğini sağlayacaktır. Çok anlayış için teşekkür ederiz.



* Joymax ASLA hakkında oyuncular soracaktır ve hesap bilgilerini, parola ve kredi kartı numaraları, ne de onlar kişisel hiç bir ticaret için bir oyuncu isteyecektir.

*, Önemle tavsiye kullanıcılarımıza sık sık şifre değiştirmek hesap kaybını önlemek için.



Joymax Müşteri Destek e-postayla göndermek için teşekkür ederiz.

Daha fazla bilgi ve destek için lütfen http://www.joymax.com/silkroad adresindeki web sitemizi ziyaret edin.



Saygılarımla,

Joymax Müşteri Destek Ekibi
 
Yukarı Alt