1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

japon tetris oynarsa


  1. _AvRiL_

    _AvRiL_ nowayout

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.464
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci
    [flash=425,350]http://www.youtube.com/watch/v/BdRwjPdoYnY[/flash]
     
  2. HastaInsan

    HastaInsan rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hhahah
    süper ya :lol:
     
  3. McTIGER

    McTIGER rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    215
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Pc Teknikeri
    Şehir:
    Cehennem
    Mükenmel ya paylaşımın için sağol
     
  4. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.210
    Beğenilen Mesajlar:
    301
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    bayıldım gerçekten teşekkürler talha ahahahaa adamlar biliyor yahu bu işi videodan izlenimlerim.

    adam devamlı yoss diyor bu evet demek herhalde :lolmuch: Razz

    bu oyunda ki fon müziğini istiyorum bir iki video da kullanacağım çok şirin eskiler aklıma geliyor hep

    adını bilen varmı bu müziğin youtube da video nun altına comment mı düşsek acep :lolmuch:

    ypp de braw mı ne vardı batuya koca adada mis flip mi ne derdiler insta yapabilen kişilere verilen lakaptı batu ile o o oyunu bir kere oynamanızı isterim ahaha aklınız gider hoş batuya sormak lazım nette o ypp harici başka bir yerde varmı Rolling Eyes
     
  5. Tengrİ

    Tengrİ nowayout

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.277
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    manyaklar:D :mrgreen:
     
  6. |O²|

    |O²| rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.553
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Henüz Yok
    Şehir:
    uz Türkçe
    Süper ya :lol: Cubuk düşüyo yere orda gülme krizine girdim hala gülüyorum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  7. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.528
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    mükemmler bişe yaa saol
     
  8. The_DifferenT

    The_DifferenT rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.806
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA
    heheh uzun çubuk geliyo araya girmeyip takılıyo ya orası süper olmuş
    ayrıca japon tetris yazın oyutubeye bunun insanlarla oynana versiyonunu yapmışlar süper koparsınız
     
  9. Dampyre

    Dampyre Buralıyım

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Neptune..!
    ahahaha süpermiş :mrgreen:
     
  10. HoLiGaN_

    HoLiGaN_ rank8

    Kayıt:
    10 Kasım 2007
    Mesajlar:
    610
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    süper ya :lolmuch: :lolmuch:
     
  11. Ronin

    Ronin rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.519
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Grafik Tasarım
    Şehir:
    Ev Gibisi Yok :)
    Sonuncusu düz çubuk kalın geliyo ya o süper uuhaehau :mrgreen:
     
  12. bannedddd

    bannedddd Buralıyım

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.435
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :mrgreen: :mrgreen: Süpermiş...
     
  13. BOSPHORUS

    BOSPHORUS nowayout

    Kayıt:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.922
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iris
    talha 2. paylaşımı yaptın hayırlı uğurlu olsun mucX mucX