1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

işte SoSun Private Server daki ilk sosunum


  1. Stephanos

    Stephanos rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    - Resim Silinmiş.

    ishadeden 43 lv Sosun Talisman Drop.. ^^
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Advance

    Advance  

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    11.577
    Beğenilen Mesajlar:
    19
    Ödül Puanları:
    48
    bi görev vardı o görevde kadın itemini erkek itemine dönüştürebiliyodun bi bak istiyosan
     
  3. Lews Therin

    Lews Therin rank8

    Kayıt:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    418
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    oo tebrikler ^^ bana da an itibariyle 24 sos glavie düştü :lol: 24 sos sword la takas etmek isteyen 'AshaMaN' a pm atabilir..
     
  4. DeepdarK

    DeepdarK olduser

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.568
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    Okan ayarlicam geliyorum...
    Party monster varmı?
     
  5. |O²|

    |O²| rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.553
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Henüz Yok
    Şehir:
    uz Türkçe
    Cerberus görevinde veriyor onu :mrgreen:
     
  6. mel1h___

    mel1h___ rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!
    Orji Srodan wazgecmeyin derim.bu oyunun bi amacı yok !!! Neutral
     
  7. CuNDeRs

    CuNDeRs rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.282
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Herqün Arazi
    benim charda orda arada kaynamiş zuha :mrgreen:
     
  8. |O²|

    |O²| rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.553
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Henüz Yok
    Şehir:
    uz Türkçe
    Orjide bi amacın warmı senin ? :lolmuch:
     
  9. Beijo

    Beijo Bilgiliyim

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.665
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    s1cky.
    inş. yoktur... Confused
     
  10. Stephanos

    Stephanos rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Yok Party Monster
     
  11. Beijo

    Beijo Bilgiliyim

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.665
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    s1cky.
    konuyu dagıtmak gibi olmasın ama siz nerden indirdinizi oyunu beyler trowzenin baslıgındakı heryerı denedım torrent calısmıyor filefront calısmıyor rapidden part part d indirmek istemiyorum... Confused
     
  12. Difficult

    Difficult rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    644
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    7/24 Silkroad Online
    White Tigger görewindende werioo
     
  13. |O²|

    |O²| rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.553
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Henüz Yok
    Şehir:
    uz Türkçe
    ben file front tan indirdim
    9-10 kere denedim bende anladım ki silinmiş oldugunu bi daha denedim indirdi :mrgreen:
     
  14. Beijo

    Beijo Bilgiliyim

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.665
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    s1cky.
    torrentte indirmiyordu 4. denememde başladı indiremye... :mrgreen: account alımı hangi saatlerde acılıyor acep ?
     
  15. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.105
    Beğenilen Mesajlar:
    255
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.


    Artık Sinir Bozucu Olmaya Başladın...
    Bir Daha Bu Bölüme Gelip Bu Tarz Mesajlarını Yazmaya Devam Edersen Uyarı Alacaksın...


     
  16. Rix!>

    Rix!> rank8

    Kayıt:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    592
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Rusya/(D)İngiltere/Fransa takılıyoruz işte.. xD
    Sun Harikaymışş..
    Garment Spearla Saniyede Bir Yatmıyomusun Rolling Eyes :lolmuch:
     
  17. diablo000

    diablo000 rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    377
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ishadeler magıc damage vruyo zaten yanı yatması bıras zor Wink
     
  18. ReaL_SavioR

    ReaL_SavioR rank8

    Kayıt:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    202
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    yha bende herşey ?? canavar fln herşey nasıl düzeltcem
     
  19. bannedddd

    bannedddd Buralıyım

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.435
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cocugun bir şey dediği yok. Şahsa ait bir şey söylememiş, bırak oyun hakkında istediğini söylesin. Wink
     
  20. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.105
    Beğenilen Mesajlar:
    255
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Bu Bölümdeki Beşinci Aynı Tarz Mesajı... Fikrini Bir Kere Söyler Tamam 2 Kere Söyler Tamam 3 Kere Söyler Tamam Ama Bu Kadarda Abartılmaz Yani Exclamation