Kayıt
10 Mayıs 2007
Mesajlar
702
Beğeniler
0
Şehir
Ankara
4 kişi birden dalıyoz çıkan damegelere bibaksanıza ha u giand ha ısuru :mrgreen:


-Resim Silinmiş.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
25 Nisan 2007
Mesajlar
3.438
Beğeniler
0
Şehir
Bursa
Niya General Giant ( PArty ) Cıkarmıstık bi kere :mrgreen: 3 tane 80 char daldı :S 1 saat e yakın kestiler nuke blade blade
 
Kayıt
1 Mayıs 2007
Mesajlar
79
Beğeniler
0
Şehir
Samsun/Türkiye
arkadaslar yeri değil ama bu party canavarları nasıl oluyo biri tam anlatırsa sevinirim yanında mavi bi amblem oluyo di mi ?
 
Kayıt
3 Nisan 2007
Mesajlar
3.516
Beğeniler
0
Şehir
Tiger Mountain
sy_ati demiş ki:
arkadaslar yeri değil ama bu party canavarları nasıl oluyo biri tam anlatırsa sevinirim yanında mavi bi amblem oluyo di mi ?
8 li party kuruyorsun exp dagılan yani . en az 2 kısı aynı yerde kestıgınız canawarlar olunce party monster cıkıyor .
 
Kayıt
2 Ağustos 2007
Mesajlar
602
Beğeniler
0
Şehir
Taklamakan
tahmin olarak kac dk ugrastınız bunla bende 68 lvl demon eye lerde 21dk da kestim ben 71 lwl ken ve nuker im yanımdakılerde dahı yanı heralde tk basıma kesmeyı denesem 45 dk surerdı :lol:
 
A

Anonymous

Guest
benim anlamadığım resimde dalmaçyalı köpek gibi bişi var o ney yaw. spearın yanında :lol:
 
Yukarı Alt