1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

İSroBotta Tbot TrainShow CAlıstırmak


  1. BeBeT0

    BeBeT0 Bilgiliyim

    Kayıt:
    14 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.004
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Server:Sparta LvL: 8x Full Str Bowman, Server:Pri
    Arkadaşlar tbotun olduğu kalsörü çalıştırdan gösterin ;
    Örnek : Baslat>Calistir>"%Kullanıcı Adınız%\desktop\tbot klasörü adı\Show\trainshow.bat" Add_silk_ktz
    Bu işlemleri yaptıktan sonra isrobot ile tbot oynuyacaksınız
    Saygılarımla


    kanıt

    [​IMG]


    Kod:
    Alıntı
     
  2. SoN_eMiR

    SoN_eMiR rank8

    Kayıt:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    325
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Cemal ReŞit Rey Konferans Salonuna Bekleniyorsunuz
    şimdi denicem ellerie saglık saoll
     
  3. MaRJiNaL

    MaRJiNaL  

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.360
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sensormatic Güvenlik Sistemler Tic. Aş. SSTD
    pek bişi anlamadım ama dur deniorm (:
     
  4. SoN_eMiR

    SoN_eMiR rank8

    Kayıt:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    325
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Cemal ReŞit Rey Konferans Salonuna Bekleniyorsunuz
    denedim fakat tmm dediğimde hata verdii ???
     
  5. MaRJiNaL

    MaRJiNaL  

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.360
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sensormatic Güvenlik Sistemler Tic. Aş. SSTD
    aynen
     
  6. StickControl

    StickControl rank8

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.947
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Hunter
    Şehir:
    Davul!
    BeBeTo seni her yönün ile takdir ediyorum ama bi de şu açdığın konuları daha açık bi şekilde açıklasan extraokk
     
  7. BeBeT0

    BeBeT0 Bilgiliyim

    Kayıt:
    14 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.004
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Server:Sparta LvL: 8x Full Str Bowman, Server:Pri
    Bundan Daha Acık nasıl YAzıyım
     
  8. SoN_eMiR

    SoN_eMiR rank8

    Kayıt:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    325
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Cemal ReŞit Rey Konferans Salonuna Bekleniyorsunuz
    ya birde Bu konunun Yeri isro botmu tbotmu anlaymadım gitti :?!!!
     
  9. BeBeT0

    BeBeT0 Bilgiliyim

    Kayıt:
    14 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.004
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Server:Sparta LvL: 8x Full Str Bowman, Server:Pri
    Tbotun traın show ile ilgili oldugu için buraya actım :santa:
     
  10. HastaInsan

    HastaInsan rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  11. DaNG3R

    DaNG3R rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    648
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ExTraLooB
    abi train showun nerde olması gerekiyo
     
  12. K_751

    K_751 rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    468
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende sureklı waiting dior hp mp gostermıo ama ii calısma baskasıda vermıstı bunu yanlıs hatırlamıosam
     
  13. N0F3AR

    N0F3AR Tanınıyorum

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    336
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    TeXaS
    Tesekkürler BeBeTo bende bunu nasıl calıstırabilirim die dusunuyordum hızır gibi yetistin zihnine sağlık Wink hmm
     
  14. N0F3AR

    N0F3AR Tanınıyorum

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    336
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    TeXaS
    denedim harbiden calıstı helal olsun kardesim sana minnettarım extraokk
     
  15. streat

    streat rank8

    Kayıt:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    124
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben Çalıştıra böle kopyaladım Hata verdi...
    örnek: kullanıcı adım= streat
    tbot klasörünün adı ise= Tbot

    %streat%\desktop\Tbot\Show\trainshow.bat" Add_silk_ktz
    Böle Yaptım HAta verdi NEden Paylaşım icin SAoL