1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

İSROBOT TA ANLAYAMADIM Sorun....


  1. I__HectoR__I

    I__HectoR__I rank8

    Kayıt:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Okan abi ben extraloob forumunu 2 senedir farklı üyeliklerde olsa devamlı bu siteyi kullandım ve hiç forumdan yardım istemedim şimdik ihtiyacım var yrd yrd edinn...
    konu 240 kredili bot aldım 1 aylıga çevirdim .. oyuna giriyorum bot id şifremi yazıyorum auto training gelmiyolar.. diyeceksin şifre yanlış abim hyr chargeden baktım dogru neden böle oluyo çevirdim başka bişemi yapmam.. kredi kontrol yerindede 0 kredi yazıyor. abi şimdiden tşk..
     
  2. Hyperion

    Hyperion rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.482
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrencilik
    Şehir:
    bütün dünya :D

    aylığa çevirirken game accounta oyuna girerken kullandığın id i yazacaksın
     
  3. I__HectoR__I

    I__HectoR__I rank8

    Kayıt:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    tmm bende öle yazdım yanlış yazarsam bu hataylamı karşılaşacaktım ..?
     
  4. I__HectoR__I

    I__HectoR__I rank8

    Kayıt:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Hyperion açıklayıcı anlatmamışın ama veridn fikir üzerinde yola çıktım ve sorunu çözdüm çok Tşkkkkk.......