1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

İsrobot Multi-Client Konusunda Yardım


  1. 5552

    5552 rank8

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    S.a
    Ben isrobot ücretli kullanıyorum bi yardıma ihtiyacım var benim bi çarım 80 lwl diğer euro çar mesela ben 80 liği bota koyuyorum euroyu da ona kastırıyorum euroyu multi client le giriyorum ama bot login hatası veriyor bu hatayı vermemesi için ne yapabilirim lütfen yardım edin.
     
  2. 5552

    5552 rank8

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Beyler kimse bi konuda yorum yada bilgi vermiyecekmi ?
     
  3. kasirga32

    kasirga32 rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    225
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    is near...
    80 lvlde pre varsa isin kolay

    ilk once loader le eu chara gir

    daha sonra parmagi tıklayıp loader le 2.botal kasacagin chara gir

    ilkinde hata verebilir botla girdigin char ondn cık alttan parmagi kaldır sorna tekrar baslat sorun cozulcektir
     
  4. KraL_

    KraL_ rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    53
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Önce Loaderla Eu Charını Sok oyuna Normal Şekilde.
    O girdiginde İsro Botu Çalıştır. yani Parmagı aktif hale getir.
    Parmak açık kalsın.Ve Yine Loaderla 80 Lv charına gir.
    Hiç bir sorun yaşamazsın.
     
  5. alper15

    alper15 rank8

    Kayıt:
    7 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    238
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Rumata Loader kullan. sabit başlıklarda var.
     
  6. 5552

    5552 rank8

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tmm arkadaşlar dediğiniz yöntemi yapıcam ark rumata loader demiş o nasıl o loaderde sorun yaşanırmı ?

     
  7. Prada

    Prada  

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.342
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne
    Yasamazsın ben onu kullanıyorum multi client olaylarında.. Ata köpeğe oto pot basma seceneğide var kullanıslı yani yan çar için :wink1:
     
  8. 5552

    5552 rank8

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tmm kardeş teşekkür ederim yardımlarınız için ben rumata kullanım o zaman