1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      modbasvuru

iSRO ver. 1.452 patch yüklemiyo acil yardım


  1. ediz283

    ediz283 rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    4 yıl sonra oyuna tekrar başlayayım dedim Sro R diye bi şey gelmiş indirdim sevmedim pek tutulmuyor zaten tekrar normaline döndüm ama patch yüklemiyor. iki defa indirdim oyunu 10 defa da silip yüklemişimdir heralde. Modemi resetledim o kadar ugrastım dnsyi degistirdim hosta baktım yine de degismedi durum. Manuel patch de atamıyorum bu sürüme start tuşu gelmiyo bi türlü olmadi:
     
  2. Collapse

    Collapse asistan

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.323
    Beğenilen Mesajlar:
    178
    Ödül Puanları:
    73
    Joymaxtan kaynaklı bir problem, beklemekten başka çözüm yok. Joymax çözüm için çalıştıklarını açıkladı.
     
  3. ediz283

    ediz283 rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Eyvallah sağolasın