1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

İSRO botta attack sorunu bi yardım !!!!


  1. AmiP

    AmiP olduser

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.487
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Bakırköy Ataköy High School
    ya arkadaşlar ben bu gün uzun bir aradan sonra isro bot aldım ama almaz olaydım şimdi bütün ayarları yapıyorum skilleride koyuyorum yerine ama bi yaratıkta sadece 1 skil kullanıyo bazen diger yaratığa geçtigi zaman diger skillere geçiyo ama ondada 1 skil vurup skilsiz vurmaya başlıyo neden olabilir bi bilgisi olan varmı acaba ???
     
  2. Torquel

    Torquel olduser

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    İsrobot en sorunsuz botlardan biridir bence ayarlarda bi hata yaptın...
     
  3. ManlY

    ManlY rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    395
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bİ ayarların resmini atsan cevabı verebiliriz...