Kanka işte ben de en çok o konuda kendimi yenemiyorum, çünkü bu güne kadar yakın çevremden en az 7-8 kişinin telefonunu sıfırıyla değiştirttim Apple'dan. Çoğu insan teknik servis olayını ya önemsemiyor ya da pek bilgi sahibi değil. Apple'ın üzerine teknik servis tanımam. 1-2 kez kendiliğinden kapandı diye 5s cihazımı götürmüştüm 2 sene önce falan 35 dakikada telefonu sıfırıyla değiştirdi adamlar. iPhone kullanan tüm tanıdıkları gönderdim hepsi telefonlarını sıfırladılar

Ama kendim de askerden önce Türkcell İletişim Merkezi'nde çalışıyordum, garantiye cihaz gönderiyoruz bekle ki gelsin. O müşteriler fitil oluyorlardı general mobile özellikle, lg, lenovo falan hangi cihaz gitse ya tamir olmadan dönüyor ya da kullanıcı hatası diye itekliyorlardı. Samsung da çok ağır ilerliyordu bu teknik servis olayı. Sebebi yine kendi aptallıkları 61587531496 adet farklı model telefon üretirsen o kadar uğraşırsın işte. Burada da Apple'ın akılcılığı ortaya çıkıyor. Özetle kafamda deli sorular, kolayca çözemiyorum