1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

İlk Hareketli İmzam


  1. קєรรเ๓เรt яαρ

    קєรรเ๓เรt яαρ rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    780
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    - Resim Silinmiş.

    Çok Ama Çok Acemice Ama Yinede Koyıyım Dedim :mrgreen:

    Eksiklerim Neler Sizce?

    Vede Güzel Bi Arkaplan Nasıl Yaparız Resimli Anlatım Yapsanız?
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. ScR0

    ScR0 rank8

    Kayıt:
    14 Ekim 2007
    Mesajlar:
    270
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    o kadar kötü deil qüzel extraokk
     
  3. Ilker Cindik

    Ilker Cindik nowayout

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.627
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkaplan dışında fena olmamış. extraokk
    Arkaplanı hiç beğenmedim.
    Fırçalar üzerinde çalış biraz extraokk
     
  4. Pennywise

    Pennywise rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.471
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    dünyanın en büyük imzası :lol: ya şu gif olayını bırakın artık,dandik bi arka plan orta seviye bi render bide gif çakıyosunuz al sana imza ohhh olmaz öyle uğraşın biraz gifsiz yapın güzel yapın
     
  5. Xray

    Xray rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    537
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci
    ben daha adam gibi hareketli imza yapmış değilim ilkerin dediği gibi
    Fırçalar üzerinde çalış biraz üşendim ctrl+v yaptım :lolmuch:
     
  6. Pennywise

    Pennywise rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.471
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    arka plan dışında bişey varmıki zaten imzada? :lol: render+arka plan+gif,renderla gif te hazır olduguna göre Rolling Eyes
     
  7. Pennywise

    Pennywise rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.471
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    pessimist alınmıyosun dimi bak eksiklerini söylüyorum sadece :lol:
     
  8. קєรรเ๓เรt яαρ

    קєรรเ๓เรt яαρ rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    780
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yok yaw ne alıncam. :mrgreen:

    Ama Anlatın Fırça Çakın diosunuz fırçayla bişiy yapmaya kalkıom afedersin bok gibi bişey çıkıo :mrgreen: Anlatın Nasıl Yapıyım Ne yapıyım :mrgreen:
     
  9. Pennywise

    Pennywise rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.471
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    deviantart.com a git,cs2 brushs yaz yukarı arama cubuguna,beğendiklerini indir yükle gerisi gelir
     
  10. קєรรเ๓เรt яαρ

    קєรรเ๓เรt яαρ rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    780
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tmm bakıyorum.

    Başka ne eksiklikler var? Herbişey söyleyinde düzeltip adam gibi bişey çıkarta biliyim.