1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

hotanı niya generaller bastı


  1. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul

    yeni aldığım charın skillerini denerken bi baktım biri geliyo peşindende 2 tane niya general giant işte ss :mrgreen:
    - Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.413
    Beğenilen Mesajlar:
    354
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    yok canım oraya kadar çekiyorlar tuhaf oyuncu çok memlekette :D
     
  3. mavigiz

    mavigiz rank8

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    134
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uniqlerin Ensesi

    çekiyorlar abi. çünkü nerden biliyorum. bir keresinde taklaya giderken 48 lık orumceklerın orada baktım eleman eliteyı almış gelıyo. dedim bilader nereye boyle. dont shot! don shot plss! yazdı gavur :)) dedim hee ok ok contunıe contunue devam devam dedim bastım gitmiştim.
     
  4. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.413
    Beğenilen Mesajlar:
    354
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    zuahahaha deli dialog olmuş yaran dialoglar arasına katılabilir :D :P
     
  5. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.082
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni

    Süpersin :mrgreen:
     
  6. turkmaster

    turkmaster rank8

    Kayıt:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Şehir:
    CANADA - TORONTO

    :D mavigiz süper olmus knka yav bu arada serverler yeni acıldıgında isy u içeriye kadar cekerek kaybettikleri video izlemiştim ben
     
  7. mesut_xD

    mesut_xD Bilgiliyim

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.632
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    @ Konyaaltı Lisesi | Okuldayım canım ailem dönüşüm

    asdasdasd :mrgreen:
     
  8. emeqLi_b0w

    emeqLi_b0w rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2008
    Mesajlar:
    276
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    2 ayda 100 level

    pandora olabilir :coffee:
     
  9. CaN_KsK

    CaN_KsK rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.797
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mod.
    Şehir:
    Akçay

    Extra nın dediği gibi tuhaf çok yahu yemiyor içmiyor mob çekiyorlar buralara , daha neler görmüştüm serverın ilk günlerinde Ishadeden isu. yu ferrye çekmişlerdi :P .
     
  10. Intensify

    Intensify  

    Kayıt:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.292
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38

    bende taklada devil yetiyi görmüştüm
     
  11. kroenenss

    kroenenss rank8

    Kayıt:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    güzel :)