1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

Hiç sevgilisi olmayan var mı?


  1. Slim Shady

    Slim Shady  

    Kayıt:
    15 Nisan 2012
    Mesajlar:
    2.914
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İzmir-Kınık/Manisa-Akhisar

    Bir yoklama yapayım dedim eminimki yoktur. Dh de çok fazla örneğini gördüm bu kişilerden biri benim temmuz sonu 18 yılı doldurucam bu hayatta hala elime bir kız eli deymedi hayatımda bir kez bi kızla çıkıcak gibi oldum oda olmadı 10. sınıftan lise sonuna kadar acısını çektim böle bir yanlızlık yaşıyorum. :olucem: Galiba yanlız ölücem gibi. :mrgreen: Hani cinsel olayları aştım artık tatlı sohbet edicek bir sevgilim olsa oda yeticek ama yok. :mrgreen:
     
  2. sarkolata

    sarkolata zaa xD

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.685
    Beğenilen Mesajlar:
    93
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City

    Aga hayatta bazı şeyleri kazanırken diğerlerini kaybettik :d
     
  3. Slim Shady

    Slim Shady  

    Kayıt:
    15 Nisan 2012
    Mesajlar:
    2.914
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İzmir-Kınık/Manisa-Akhisar

    Zorba çocuklar için benim gibi temiz çocukları üzdüler kanki. :lolmuch: :bitch:
     
  4. frityus

    frityus playboy

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa

    kanka sende sıkıntı vardır
     
  5. Slim Shady

    Slim Shady  

    Kayıt:
    15 Nisan 2012
    Mesajlar:
    2.914
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İzmir-Kınık/Manisa-Akhisar

    Ağır asosyelim kanka + meslek lisesini bitirince bir kızla alakam recep ivedik kadar oluyor bi kız dokunsa irkilip geri kaçıyorum! :lolmuch: Hiç alışık olmadığım şeyler. :mrgreen:
     
  6. frityus

    frityus playboy

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa

    sıkıntı olursa at mesaj yardımcı oluruz
     
  7. Slim Shady

    Slim Shady  

    Kayıt:
    15 Nisan 2012
    Mesajlar:
    2.914
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İzmir-Kınık/Manisa-Akhisar

    Alıştım kanka artık ya bu başlığı açma nedenimde bugün yaptığım bi aptallıkdan dolayı canım sıkıldı kafa dağıtıyım biraz dedim. Okul bitti hadi yazayım şu kıza tekrar ne olcak dedim friend zone yedim yine. :mrgreen:
     
  8. Left Behind

    Left Behind olduser

    Kayıt:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.221
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Bursa

    git açıl ya anlıcaksın zaten senden üstün bir varlık olmadıklarını.
     
  9. Slim Shady

    Slim Shady  

    Kayıt:
    15 Nisan 2012
    Mesajlar:
    2.914
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İzmir-Kınık/Manisa-Akhisar

    Açıldım zaten kız beni kankası olarak görüyormuş. :lolmuch:
     
  10. Mr. Mojo Risin'

    Mr. Mojo Risin'  

    Kayıt:
    13 Kasım 2012
    Mesajlar:
    701
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16

    abi nasıl diyim, junkie olmadığın sürece düşmüyor artık bu devirde tek gecelik kızlar. Sevgili olayı başlı başına bela zaten hiç karışma :D
     
  11. seskes

    seskes  

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.250
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38

    abi nasıl diyim ... (diyemedi)
     
  12. Temet Nosce

    Temet Nosce rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.295
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Boston/Massachusetts

    Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi