1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

herşey harekete devam edio ama ben duruom hatta canavarlar b


  1. oguzbuba

    oguzbuba rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    78
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    canavarlar beni kesiyo ben maL mal bekliyom a.* buna bi çözüm yokmu yaw valla cıldıracam hele geçen sefer kasıyodum ne güsel birden dondu benim çar canavarlar ağır ağır kesti beni sonra ben kapattım sro yu (dc de vermio şere***z) oyuna tekrar girmeye calıstım C10 hatası verdi kaç saat giremedim bi çözüm plis :!!&%&!
     
  2. furious

    furious rank8

    Kayıt:
    26 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.617
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    street fighter IV
    buga girmiş çar çözümü yok geçene kadar beklicen
     
  3. Fahmlugat

    Fahmlugat rank8

    Kayıt:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.109
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Cehennem^^
    furious

    Öncelikle Burası forum sitesidir önce terbiyeni takınması bil küfürlü konusmadan konu içeriğini belirt :?
    PS:furiousa katılıyorm aynısını yazmaya grq yoq :P
     
  4. BruttiBelle

    BruttiBelle rank8

    Kayıt:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    180
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    London / England
    Bahsettiğin şeyin adı bug. Sende olduğu dakikada bütün oyuncularda oluyor. Sana özel bir şey değily ani. :wink1:
     
  5. oguzbuba

    oguzbuba rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    78
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    ben sen nasılsa anlamassın diye yazmıstım canım :D
    cevaplar için tşkler
     
  6. FaNToM

    FaNToM rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    720
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bndede oluo xD bn işlemden oyunu tekrar kapatıp hemen oyuna giriom xD
     
  7. GetInDatAss

    GetInDatAss rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    640
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Herkeste olan bişey no problem :D