1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

Herkez Baksın önemlidir......!


  1. Cpt.Price

    Cpt.Price rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2009
    Mesajlar:
    138
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Amele..
    Şehir:
    Tekirdağ/Çerkezköy ilçesi Alperen Ocakları..FcK PK

    Arkadaşlar öncelikle nerden başlıcağımı bilmiyorum ama size başlarken tek bişey sölicem oyunu bırakın

    Sebeb:

    Şöyle bi elini vicdanına koy ben ne yapıorum bu oyunda diye bana ekmek paramı veriomu kasınca elime bişe geçiyomu yada zengin oluyomuyum yada bi huzur veriyomu yada hadi huzur veriyo oyunda premiumun yoksa o huzur en fazla 2-3 saat sürüyo sen 2-3 saatlik huzuru bırak bence sürekli bi huzur ara oyunu bırak senn huzurun dahada artsın sen hiç düşündünmü acaba bu silk e vereceğim parayı arkadaşlarımla yada kardeşlerimle yesem daha iyi olurmu diye düşündünmü hiç Elini vicdanına koyup bi düşün lütfen hiç düşündünmü bu oyun için okuldan kaçıp aksattığın derslerin başına bela olacağını ?
    Hiç düşündünmü senin premiumu + fazladan ödediğin elektrik parasının bugün fakir bir ailenin karnını doyuracak bir para olduğunu biliyormuydun ?
    Hiç düşündünmü bunun senin Silk verdiğin paraya muhtaç olduğunu ?
    Yada fazladan ödediğin bilgisayarın elektrik fatura parasına Sen şimdi bunlara vereceğin parayla bir bağış yapsan veya kardeşinle arkadaşınla bu parayı harcasan o günün hiç unutulmaz olacağını biliyormusun ? Yada arkadaşın için hafızasına kazılacak güzel bir an olabileceğini ?

    Yada başka bir açıyla bakalım Senin silk e verdiğin para mesela
    Aldınızmı en az 200 silk alıosunuz artık

    200 silk = 34 TL civarında sen bu 34 TL ile neler yapabileceğini biliomusun hiç sana artık bu 34 TL o kadar az gözükmüş ki 34 TL ile hiç bişe yapılmaz diceksin ama gel neler yapabileceğimize bi bakalım

    Arkadaşına Doğum gününde onu mutlu edecek bir oyun CD si alma veya Kardeşine başka bir şey

    Sevgilinle bir lokantaya gidip yemek yiyip hesabını ödeyebilmek

    Evinde kendi ihtiyacın olan t-shirt almak beğendiğin bişey mesela

    Normalde 15 TL lik adi ayakkabı yerine +15 TL daha katarak daha kalitelisini alıp daha uzun süre giymek için ayakkabı almak gibi

    Arkadaşlarınla konuşmak için 250 kontör alıp mesajlaşmak gibi

    Arkadaşlarınla piknik yapmak için 1 kg et + kömür + Gazoz almak gibi

    Kendine kaliteli bir futbol topu alıp arkadaşlarınla halı sahada oynmak gibi

    Neti sınırlı olanların net faturasını ödemesi gibi

    Yolda gelirken canın çerez çekti gidip o parayla 1 Kg - 2 Kg çerez alabilme imkanı ama tabikide daha az alırız

    Bisikletiyin eksik parçalarını yada daha değişik özellik ekleme gibi

    Yani demek istediğim şu sen silkroada harcadığın parayla onlar zengin oluyor fakat türkiye ve bazı fakir insanlar orda snn silkroada harcadığın parayla 1 hafta doyuyorlar

    Sen o durumda olsan hiç sölenmezmisin

    -Yuh be benim 1 haftalık yicek paramı bi gavur oyununa harcıyor.

    Demezmisin Sen o silkroadda oynuyorsun ve servere girdin premiumun yok ardından dc yedin tekrar deniyosun arada yarım saat geçiyor almıyor ve sen sövüp günaha giriyorsun şimdi hiç yalana gerek yok yukarıda allah var herkes hemen hemen sövüyor bi oyun için değermi ?

    Siz mesela 500 TL ye char aldınız Yarım Milyar !! o yarım milyarla kaç kişinin karnı doyar kaç kişi mutlu edilir

    Şimdi Sizlere exl ailesine soruyorum Tercihiniz nedir?
    İnsanları mutlu etmekmi ?
    Yoksa bir oyun için Milleti kırıp yüklü yüklü para harcamakmı ?

    Şuan Yorumlarınızın hiç birini esirgemeyin lütfen adminler modlar ps masterler hangileri olursa olsun Elinizi vicdanınıza koyun ve ben ne yapıyorum diyin lütfen bu pisliğin içinden çıkalım size bir kardeşiniz olarak rica ediyorum hiç olmassa bu oyun düzelene kadar yada başverin oyunu oynamayın sadece burada oyuna yeni başlayan arkadaşlara bildiğimizi anlatalım.
    ALINTIDIR. :nod:
     
  2. Optimus Prime

    Optimus Prime rank8

    Kayıt:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.385
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Ben ne yapıyorum :?:
    Cevap:Zorla yap diyen yok,çokta güzel yapıyorum vallaha :thumbsup:
     
  3. Cpt.Price

    Cpt.Price rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2009
    Mesajlar:
    138
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Amele..
    Şehir:
    Tekirdağ/Çerkezköy ilçesi Alperen Ocakları..FcK PK

    :wink1: :!:
     
  4. FaNToM

    FaNToM rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    720
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    :wink1: 8) :dance: :nod:
     
  5. Original Man

    Original Man rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    465
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    7/24 Müzik

    bunları düşündüm ve napıyorum ben dedim ve yaklaşık 3-4 ay önce silkroadı değil online oyun oynamayı bıraktım
     
  6. Kai

    Kai olduser

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.936
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul

    Oraya yatırdığın paraların acısı vs. char soyulduktan sonra,hacklendikten sonra veya oyunu bırakınca anlıyosun,diyosun altı üstü bi oyun kaç param gitti diye,güzel yazmışsın kardeş ellerine sağlık :)
     
  7. HollyToBack

    HollyToBack rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    240
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Los Angeles

    Oyunu bırakmak sandığın kadar kolay deil.. evet bu yazdıklarını cok kez düşündüm ama sadece düşündüm ^^ Nefsim mantığımın önüne geçti ve hala oynuyorum.. :coffee:
     
  8. WildKing

    WildKing rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.520
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain

    Bunu sn yazmadan once aklıma getirerek düşündüm ve oynamayı bıraktım :wink1:
     
  9. Cpt.Price

    Cpt.Price rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2009
    Mesajlar:
    138
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Amele..
    Şehir:
    Tekirdağ/Çerkezköy ilçesi Alperen Ocakları..FcK PK

    Ty ALL dediğim gibi sadece Bir alıntıydı ve benim içinde geçerli bıraktım ve hayatımı yaşıyorum 3 yıldır evden dışarı çıkmıyorum açıkçası pc de oturmaktan o kadar zevk alıyodumki okulu bıraktım silkroad için daha çok oynamak için ama artık akıl başa geldi Artık no sro yes hayat ...

    85 ve 97 LvL Charları satarak aldığım paralar yatırdıklarımdan azda olsa karnımı doyurmama pazardan poşet dolusu sebze meyve alıp mağazadan giysi ve her türlü giyim malzemesi almama yaradı açıkçası çok mutluydum elimdeki parayla neler alıcam diye düşünürken bi baktımki elimde son bir 5 lira onada bi parliament aldık :D Kısmetse inş herkez bu bırakır illeti
     
  10. TheProzac

    TheProzac rank8

    Kayıt:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    370
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci ( bilgisayar bilişim/Web Tasarım)
    Şehir:
    Neden takımlarda göztepe yok ?

    +1
     
  11. HouseFX

    HouseFX rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    376
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sro Uzmanı
    Şehir:
    Mt.Roc

    Yürüme engelliyim Pc ve Msn dışında sosyal yaşantım yok pc Vazgeçilmezim Sro oynuyuncada ister istemez insan pc'e bağlanıyor.1 Arkadaşım var gelıp gıden oda 1 haftaya üniversiteye gidiyo 1 sene gene arkadaşım pc olucak pc olunca sro o oluncada silk ^^
     
  12. Cpt.Price

    Cpt.Price rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2009
    Mesajlar:
    138
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Amele..
    Şehir:
    Tekirdağ/Çerkezköy ilçesi Alperen Ocakları..FcK PK

    :coffee: