1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro
      planetsro

HDMI Kablosu


  1. Whisk

    Whisk rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.887
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Kocaeli
    Arkadaşlar bi yerden HDMI kablosu buldum. Benim laptop da hdmi çıkışı var ve televizyonla laptopa taktım laptoptaki görüntü aynen televizyona yansıdı hatta internet tarayıcısı filan açınca da gösterdi televizyonda aynen. Yani bilgisayardaki görüntüyü aynen aktardım televizyona sadece HDMI kablosu ile. Dedim ki Pes2012 oynayayım büyük ekran ne güzel playstation gibi olur :mrgreen: Ancak pes12 ye tıkladığımda televizyondaki görüntü gitti 2-3 kere denedim olmadı sonra nba için denedim ondada olmadı. Yani herhangi bir oyuna girince televizyondaki görüntü kayboluyor. Bunun sebebi nedir? Bilen varsa yardımcı olabilir mi?
     
  2. The47

    The47 Bilgiliyim

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.457
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öööö bilmem ki
    Şehir:
    Haşırt
    pes'e girince ekran çözünürlügü degişiyorsa normaldir, tv nin destekledigi çözünürlügün dışına çıkıyor. masaüstü büyük ihtimal 1366*768 dir ondan sorun vermiyordur. pes e girince çözünürlügü masaüstüyle aynı düzeye getirirsen sorun çözülür.
     
  3. Whisk

    Whisk rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.887
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Kocaeli
    Sağol hacım mantıklı yarın denicem. Yalnız tam tersi benim laptop 17.3' ekran olduğundan 1600*900 çözünürlük max. Televizyon ise 1366*768. Ayarlardan pes'in çözünürlüğünü 1366*768 yaparsam sorun hallolur heralde. Sağol tekrardan yardımcı olduğun için. :beer: