1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro
      planetsro

Hayatınızda yaptığınız en iğrenç şey ?


  1. destiny

    destiny rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    5.977
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Nerden aklıma geldi bilmiyorum .. Benden başlasın . . Bi keresinde mayonezli süt içmiştim .. :D :mrgreen:
     
  2. MassiveAttack

    MassiveAttack rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Çok iğrençlik varda aklıma şimdi geldi 8-9 yaşlarımdayken annem pizza yapmış, aaa ne güzel hadi yiyelim faslından sonra içinde mozerella peyniri yerine bildiğin koyun beyni olduğunu öğrenince ...

    Soğuk bir kurban bayramıydı...
     
  3. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    bi keresinde wc deyken yanlışlıkla ağzıma işemiştim (nası diye sormayın boşverin geçin :mrgreen: )
     
  4. destiny

    destiny rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    5.977
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Gülmekten yarılmaktayım ^^ :D Süper Devaam Herkez yazsın . .
     
  5. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    o olayı bi daha hayatım boyunca hiç unutmuycam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  6. MassiveAttack

    MassiveAttack rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ironeye_TR sabah senle beraber başka bir şey daha kalkmış galiba ^^
     
  7. destiny

    destiny rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    5.977
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  8. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    hehe :mrgreen: :mrgreen:
     
  9. SaIideJaraRufu

    SaIideJaraRufu rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2007
    Mesajlar:
    697
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Küçükken Herkezin Yaptıgı Klasik Sey Burnumuzdaki Maddeleri Çıkartıp Bi Güzel Mobilyaların Üzerine Yerlestirmek Veya Elimizle Ovolayıp Yere Sallamak :twisted: :twisted:
     
  10. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    vallaha en yalan söliyim mecburen sölicem ve halada yapıyom o maddeleri ayrıca yiyodum bn çok utanç verici ama alışkanlık olmuş hala yapıyom iğrençim biliyom :( :mrgreen: :mrgreen:
     
  11. destiny

    destiny rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    5.977
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet.. Süper oldu konu Up .. HeRkeZ AnLaTsıN .! :D:D
     
  12. Black Rain

    Black Rain rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.380
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik
    Söylerim ama şimdi biraz ağır kaçar... o yüzden olmaz :) :wink1:
    asla aklınıza mide bulandırıcı bişey gelmesin....
     
  13. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    ö.mden söle bana ztn bişi yiyemiyom :mrgreen:
     
  14. destiny

    destiny rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    5.977
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Çok Ağırsa söylemeyin .. :)
     
  15. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    tırnak yiyorum yara kabuğumu yiyorum ayrıca çıkan kanıda içiyorum al sölemicem diyom diyom söledim sonunda off :mrgreen:
     
  16. Black Rain

    Black Rain rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.380
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik
    ağır değil be
    @ironye
    biz zatenn msn den konuşmuyozmu ö.m ne gerenk var :)
     
  17. Black Rain

    Black Rain rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.380
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik
    Melih kapa çenenii yeterr :!: :) :lol:
     
  18. destiny

    destiny rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    5.977
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :D Yazın yazın çekinmeden .. :D Güzel oldu konu ^^ :D
     
  19. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    ozmn msn den söle :D
     
  20. destiny

    destiny rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    5.977
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Neyse ben yatıyorum Yarın devam ederiz.. :D