1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

???? hatası !!!


  1. mel1h___

    mel1h___ rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!

    arkadaşlar Bir yerden Bir yere Işınlanırken oluyor bu Mesela dw den hotan a ısınlanıcam ???? soru işareti hatası alıyorum...Silkroad ın sitesinden Ekran kartını Güncellemek için driver indirdim ama yine aynı sorun !!!

    Biri Bana Ekran kartımın Güncel driverini tam olarak Download ını Buraya Koyabilirmi??

    ekran kartı;Nvidia GeForce Fx 5200
     
  2. dR.NooB

    dR.NooB rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.025
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora

    galiba şeyden ek skil tablosu varya europa uptade ile gelen ona skill koyma öyle dene bi.. Tam bilmiyorum ama Confused
     
  3. mel1h___

    mel1h___ rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!

    orda skill yok saten Confused
     
  4. mel1h___

    mel1h___ rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!

    ama modların Bu işe bi eL atması lazım kanımca!!!
    Sroda En çok sorun çıkaran Bu hata!!! Exclamation
     
  5. mel1h___

    mel1h___ rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!

    up Evil or Very Mad
     
  6. mel1h___

    mel1h___ rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!

    arkadaşlar yardım pLS Evil or Very Mad
     
  7. belirsizzzzz

    belirsizzzzz Aileden

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.584
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    CeyRRANNCI
    Şehir:
    Tokyo /Y.t

    Avrupa ile gelen 8 tane slot varya istediğin yere taşıyabildiğin oraya hiçbişey koyma ondan olabiliryor birde clienti değiştir olmadı oyunu sil yükle
     
  8. mel1h___

    mel1h___ rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!

    dediklerinin hepsini yaptım oLmadı
     
  9. mel1h___

    mel1h___ rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!

    YOKMU ÇARESİİİİİİİİİİİİ
     
  10. mel1h___

    mel1h___ rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!
  11. Liu

    Liu rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.575
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya

    ekran kartı sorunu olabilirmi Confused
     
  12. mel1h___

    mel1h___ rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!
  13. Rapche

    Rapche rank8

    Kayıt:
    4 Aralık 2007
    Mesajlar:
    872
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul

    Banada bazen oluyo bu hata ekran kartım bazen çok zorlandığından kaldırmıyo oyunu tek çaresi yeni ve yüksek bir ekran kartı en azından ben öyle yapıcam extraokk