1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Güvenmeyin!


  1. ozigta

    ozigta rank8

    Kayıt:
    10 Ekim 2008
    Mesajlar:
    42
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Arkadaşlar sakın ½1/4 diye bir adam var sakın güvenmeyin adamın taxisine girdim dc yedi tekrar girdi gel ptye al dedim geçmiş taxiler sayılmaz dedi ve taxiye gireli 5 dk olmuştu scammerın önde gidenidir güvenmeyin!
     
  2. Adith

    Adith olduser

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.531
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    TeXas

    Bunun için konu mu açılır o.O Oyunda bi global atman yeterliydi.Gereksiz bi topic bence.
     
  3. Minotoche

    Minotoche olduser

    Kayıt:
    29 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.253
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    gk~

    1 saat taxi'nin fiyatı en fazla ne kadar olabilir seni bu akdar kızdırmış o.O
     
  4. PquLex'B

    PquLex'B rank8

    Kayıt:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    717
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    bilgisayar koltugu^^

    hehe bu kısı benım ½¼ :D cok ıstersen gel bıdaha taxı ye :d xDxDxDxDxD
    Ps:Reklamın İyisi Kötüsü Olmaz Sağol xD
     
  5. mcoktay16

    mcoktay16 rank8

    Kayıt:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Bırak bunları ya 10-16 yaş arası çocuklar bunlar ne bekliyorsun ki??
     
  6. sonkahraman9

    sonkahraman9 rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    194
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci

    valla kardeşim ya bunun için konumu açılır gereksiz bence
     
  7. mcoktay16

    mcoktay16 rank8

    Kayıt:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Evet reklamın oldu ama kötü reklamın taxi işinde dönmez bu kötü reklam işi:D
     
  8. aykusan

    aykusan rank8

    Kayıt:
    8 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    hani derler ya "Dertli Derdini Dertsiz ŞEYİNİ Oynatır." diye işte bu olsa gerek . 1 saatlik taxi için konu açıo adam.
     
  9. aykusan

    aykusan rank8

    Kayıt:
    8 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ECSRO(VIP) ne zaman açılacakkkkk
     
  10. omercelenk

    omercelenk rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  11. husobaba1903

    husobaba1903 rank8

    Kayıt:
    14 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    önemli olan para değil ama bi işe başlıyosa tamamlaması gerekir, kimse zorla yaptırmıyo taxiyi...
     
  12. batoq

    batoq rank8

    Kayıt:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    :wink1: