1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Gun Powder Bomb Görevi - Bug - 1 koyun 3 kazanın :)


  1. sympatheia

    sympatheia rank8

    Kayıt:
    15 Mart 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Gun Powder Bomb Görevi - Bug - 1 koyun 3 kazanın :)

    Level 26 - "A Big Win :twisted: "(Making Yeosun Firecracker görevini bitirmeniz gerkiyor)(3 kere tekrarlanabilir)
    NPC : Yeosun
    1: 200 tane Gun Powder bomb toplayin.
    Ödül: 1. 133k exp, 20k sp exp, 34500 Gold
    2. 133k exp, 20k sp exp, 34500 Gold
    3. 133k exp, 20k sp exp, 34500 Gold

    Şimdi öncelikle görevi alıp başlıyoruz gun powder bomb'ları toplamaya, 200 tane olduktan sonra şehre dönüyoruz ve gidiyoruz Storage'ye elimizdeki 200 tane gun powder bomb'un 1 tanesini Shift+sol click ile ayırıp 199 tanesini storage'ye koyuyoruz ( Gitti 1 altın vah vah :mrgreen: :mrgreen: ) daha sonra görevi teslim edip ödülümüzü aldığımızda o storage'deki 199 tane bomb'u geri alıp gidiyoruz 1 tane daha gun powder bomb bulmaya oda çıkınca tekrar 200 tane gun powder bomb toplamış oluyoruz haliyle:)Hadi bakalım...
    (Sadece bilmeyenler için açıkladım buda anlatılırmı yok bunu bilmeyenmi var falan gibi saçma şeyler yazmayın herşeyi bilenin forumda ne işi var!!)
     
  2. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.451
    Beğenilen Mesajlar:
    361
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    yok guzel bu başlığı sabitliyorum, görev hileleri yapıyorum başlığınıda Wink
     
  3. sympatheia

    sympatheia rank8

    Kayıt:
    15 Mart 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ooo Teşekkür ederim sayın adminim beraber nice nice sabit başlıklara inşallah :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  4. mai_mai

    mai_mai rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2007
    Mesajlar:
    602
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    whatever you want
    Şehir:
    wherever you want

    Hacı sabitledinde başlık yanlış ; görev hileleri değil tek bir görevde bug var görev hilesi :mrgreen:
     
  5. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.451
    Beğenilen Mesajlar:
    361
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    harbi ya o da doğru dur düzenleyeyim :lolmuch:
     
  6. Renksiz

    Renksiz rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2007
    Mesajlar:
    22
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    başka buglarda olmalı kesin ya ama bulmak zaman alacaktır
     
  7. TascH

    TascH rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    270
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Hocam walla bilmiyodum o görevi yapmıcaktım 200tane toplanırmı die bu yazını okur okumaz görevi aldım simdi 3.cü görevide verdim ee bi teşekkür için geri geldim paylaşımın için teşekkürler :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch:
     
  8. Hammerstriker

    Hammerstriker rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    sevdiğimin (bilgisayarımın) yanı

    inventory expansion 2 görevi de storage e koyulabiliyor
     
  9. 10ur

    10ur rank8

    Kayıt:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    güzel sölemişsinizde görev i ayırdıktan sonra kasa atılmıyo
     
  10. Pacific

    Pacific rank8

    Kayıt:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    isTanbul

    Keşke Önceden Okusaydım 30 Oldum Ahh Keşke Önce Okusaaydım Nese O TAOİST GÖREWİ ile ilgili bişe bilem pm atabilir ama:)
     
  11. BOTTOM

    BOTTOM rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    cok saçma: denedım olmuyo :?!!!
     
  12. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.451
    Beğenilen Mesajlar:
    361
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    saçmamı asıl saçma olan ne biliyormusun senin kabiliyetsiz olup yapmasını bilmemen :mrgreen: :lolmuch:
     
  13. McRaP

    McRaP rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    63
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci -veteriner
    Şehir:
    PAciFiC

    inventory görevide konulabiliyo ama malesef tek seferlik.bende sonradan öğrendim bobm görevini Mad Mad
     
  14. 4Ever2Gether

    4Ever2Gether rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.367
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Student
    Şehir:
    Old 4Ever2Gether #

    aynen güzel bişi bu bende yapmıştım Cool Cool Cool :lolmuch:
     
  15. hitful

    hitful rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    543
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ben böyle bir hile olduğunu biliyordum bile bile hilesiz kastım size de tavsiyem hilesiz kasmanızdır neden diye sorucak olursanız quest ödülüünü 3 kere aldığınızda 350000 exp alıcaksınız sadece o sizi sizin lvlınızda maximum %40 atlatır ama questlerde asıl exp canavar kesmekten geliyo canavar keserek yaparsanız o questle 2 lvl idare edersiniz... hemen işin kolayına kaçmayalım detective
     
  16. Tengrİ

    Tengrİ nowayout

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.277
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    yaptım okur okumas saol :mrgreen: :mrgreen:
     
  17. Peace

    Peace rank8

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    309
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    şahsen ben görevin bugini bildiğim halde görevi yaptım bunun yerine nadir charm görevini yapmadım çok sıkıcı bir görev Smile
     
  18. Grosshatch

    Grosshatch rank8

    Kayıt:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Istanbul

    Keşke diğer görevlerde de yapılabilse. kahvekeyfi
     
  19. sancaklibado

    sancaklibado rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    arkadaslar öncelikle sunu söyliyim eger bu görevi tam yapmazsanız taoistlerde zorlanırsınız bu görevin tamamı9 size 2yada 3lvl atlatacak ve bu görevden sonraki taoistleri rahatlıkla kesebileceksiniz tabii ben sadece düşüncemi söyledim uygulamak size kalır
     
  20. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.451
    Beğenilen Mesajlar:
    361
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    aynen katılıyorum Wink