1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Graphic card update sorunu :S


  1. SleepWalkeR

    SleepWalkeR Tanınıyorum

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Marseille
    oyundayken çoğunlukla townda kalabalık yerlerde direk masaüstüne atıyor ve graphic card ını güncelle dior. fakat daha dün en yeni updatesini yaptım. bugün hep aynı hatayı verdi. yaklaşık 10 kere oyun kapandı. sorunun kesin bir çözümü varmı?


    -Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. SleepWalkeR

    SleepWalkeR Tanınıyorum

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Marseille
    bi cevap vern yokmu yaw :S kafayı yicem bu sorundan...
     
  3. SleepWalkeR

    SleepWalkeR Tanınıyorum

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Marseille
    ya hala bu sorun var lütfen yardım edin çıldırıcam !!!1
     
  4. _AvRiL_

    _AvRiL_ nowayout

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.464
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci
  5. _AvRiL_

    _AvRiL_ nowayout

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.464
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci
  6. SleepWalkeR

    SleepWalkeR Tanınıyorum

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Marseille
    ekran kartının en son çalışan updatesi zaten yapılı. fakat, oyundayken sadece towna çok fazla lag ve kalabalık olduğu için en ufak bir bilgisayar kasılmasında masaüstüne atıyo. her pot almaya gidişimde repair yapmaya gidişimde çoğunlukla masaüstüne atıyor, ekran kartı updatesi yap diyor. video ayarlarını en düşüüğe getirdim yine aynı sorun var. bilgisayar özellikleride iyi.
    1gb ddr2 ram, nvidia geforce 6600 ekran kartı,intel pentium 3.0 ghz

    bu arada cevap verdiğin, yardım ettiğin için saol walla kimse 1 haftadır bi cevap yazmadı :S
     
  7. _AvRiL_

    _AvRiL_ nowayout

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.464
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci
    -Resim Silinmiş.
    settingsten gordugun yerde ayarları off yaparsan daha az kasar eger ki off secenegi tikli değilse
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017