1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Gözümün içine baka baka GB soktular =) pls girin.


  1. t3trat

    t3trat rank8

    Kayıt:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    363
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben sro açmış kasıyor sbot Clientless modunda yanda tv açık müzik kanalı canım sıkıldı bilirsiniz bu ttnettin programı var kota takibi için ey DSL! diye gözüm ona takıldı bir yandan müzik dinliyorum bir yandan programın sayılarına bakıyorum birde ne göreyim 200MB olan kota [tabi bn hesapladım 5 sn bir 1kb gidiyor ] birden 1 sn içinde 4gb 400mb oldu inanmak istemedim 3saat bekledim kota sitesine de bu yansıdı bn şimdi nereye şikyet etmeliyim 1 sn içinde bu gbları nasıl indirdim bn ttnetten hesabını nasıl sorucam pc nadiren internet sayfası açıyorum sırf sro bota koyuyorum Clientless modda ama bana giren gb gözlerimi yaşarttı napmalıyım :!!&%&! ? Şimdiden tşkler
     
  2. BiG BoY

    BiG BoY Öğretiyorum

    Kayıt:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    615
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bi Bilsem...
    vallahi bne böyle işlerden anlamam kardeş ama sana k.ymışlar galiba .
     
  3. CaRTMaNN

    CaRTMaNN olduser

    Kayıt:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.387
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    amele
    İndirdiğin dosyaların güncellemeleri 24 saat içinde yapılıyor yanılmıyorsam o 4.200mb bir saniyede indirilen dosyaların değil 24 saat içinde indirilen dosyaların toplam oranı...
     
  4. Quater

    Quater rank8

    Kayıt:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.062
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Böyle bişey olması lazım 1 gb üstü 24 saat sonra yazılıyor
     
  5. Brooklyn

    Brooklyn Buralıyım

    Kayıt:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    3.757
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Talebe
    Evet. 16 saat veya 24 saatte bir yansıyor olması lazım. O saniye içinde indirilen birşey değil. 24 saat içindeki indirdiklerin sen tam izlerken yazılmış .
     
  6. ImmorTaLGoD

    ImmorTaLGoD olduser

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    8.231
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    +1 :thumbsup:
     
  7. invaders

    invaders Bilgiliyim

    Kayıt:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.733
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    16 saat bi güncelleniyo diye biliyorum
     
  8. Renton

    Renton Öğreniyorum

    Kayıt:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    199
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Onlar senin daha önce indirdiğin dosyaların tomlamı sanırsam.Demekki tam sen bakarken adamlar yenilemiş siteyi ;D