1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      modbasvuru

Google BurunBETA


  1. Hermaphros

    Hermaphros rank8

    Kayıt:
    27 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Mahluklar ~
  2. Advance

    Advance  

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    11.755
    Beğenilen Mesajlar:
    19
    Ödül Puanları:
    48
    "Ekranınızı yalamayın veya ısırmayın"
    Googledan daha zekice bir şey beklerdim basit olmuş bu :P
     
  3. Rebellen

    Rebellen rank8

    Kayıt:
    13 Eylül 2010
    Mesajlar:
    4.028
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    shit kaçkere deniyorum bende :D
     
  4. sweetCHIEF

    sweetCHIEF globalmod

    Kayıt:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    19.852
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Beykoz
    fotograftaki kadin her ne kokluyorsa bundan cok hoslanmisa benziyor :twisted:
     
  5. Zippy

    Zippy rank8

    Kayıt:
    21 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu mesaj sweetCHIEF rumuzlu uyeden alinti yapildi
    Bally çekiyo olmasın :D
     
  6. sweetCHIEF

    sweetCHIEF globalmod

    Kayıt:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    19.852
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Beykoz
    Bu mesaj Zippy rumuzlu uyeden alinti yapildi
    gozler kaymis zaten bu yolla google bizi bagimli yapmaya calisiyor heralde [horny21
     
  7. tenpanter

    tenpanter olduser

    Kayıt:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    3.320
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Hayallerim neredeyse, ben oradayım.
    Hacı nasıl şaka bu anlamadım, kokla diyorum bir şey ses falan gelir dedim o da gelmedi nasıl şaka lan bu :D
     
  8. Collapse

    Collapse asistan

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.323
    Beğenilen Mesajlar:
    178
    Ödül Puanları:
    73
    Nisan 1


    [​IMG]
     
  9. Rebellen

    Rebellen rank8

    Kayıt:
    13 Eylül 2010
    Mesajlar:
    4.028
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    ben bi an evet ya kokusu geliyor falan demiştim, alttaki 1 nisanı okuyunca eekd1
     
  10. Windy

    Windy  

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    11.439
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli Üni-Umuttepe
    oha google beni pompaladı oha makara: