1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

GNGWC Tournament görüntüler ve [GM]Gargamel Her yer Sun !!


  1. MFCx

    MFCx rank8

    Kayıt:
    22 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    120
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    CE
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Pennywise

    Pennywise rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.471
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale

    tek kelimeyle inanılmaz Shocked
     
  3. Pennywise

    Pennywise rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.471
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale

    ps değil bu gerçek korede yapılan bir yarışma,youtube da videosu da var en çok sox item düşüren kazanır gibi bişey
     
  4. Pennywise

    Pennywise rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.471
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale

    valla okadarını bilemicem ama gerçek olduğundan %10000 eminim chat window u okursan anlarsın zaten
     
  5. Pennywise

    Pennywise rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.471
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale

    e yani :lol: Wink bişe biliozda söylüyoz :mrgreen: hatta bulursam videolarıda koyarım Wink
     
  6. TanerUNER

    TanerUNER  

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.438
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa

    1. bunların hepsi aynanda parlıyor 2. bunarlı alması için invertorysi 5-6 kutu olması gerek :lol: 3.tiger ları bende çözemedim 4. eger bu dogruysa o yarısmaya bende gidiyorum.... :mrgreen: :mrgreen:
     
  7. ffearless

    ffearless rank8

    Kayıt:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.392
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    oraya bi sincap koyucan gidicen :lolmuch: :lolmuch:
     
  8. Stephanos

    Stephanos rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul

    Heralde bizde Server lar check ken oyapıolar Razz
     
  9. SweeTHeartH

    SweeTHeartH rank8

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    hepsi gm :lolmuch:
    ama guzel calısma yapmıslar
     
  10. fbli69

    fbli69 rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    627
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bencede bir yarışma 1 dk içinde kim daha çok sun düşürücek gibi
     
  11. _TS_CluB_

    _TS_CluB_ rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    255
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    elektrik... elektronik

    Oha Bu bence gm yoksa bu kadar sos veya sun bi arada olmaz ibne gm bize bi tane vermez gavvura 100000 tane vermiş pç gm ana avrat kayın gorurseniz bize bi tane dusmedi oç gm
     
  12. ebri

    ebri rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    741
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Where am I?

    offfff ole yarısmanın kurbanı olurum :lol: ben kasarken boyle yarısma yapıolar sanıp 10sn boyle bi peç atsalar yha bana 10snde ben 5-6 sun cıkarırım yeter o bana :lol: yarısma kimin umrumda :lolmuch: :lolmuch:
     
  13. ebri

    ebri rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    741
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Where am I?

    cavede de tiger olayına bittim :lol: onlardan kesseler daha cok cıkar aslında gercek oyundaki aynı hp wrsa Razz :lolmuch:
     
  14. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    Bu gerçektir, her yaratıktan Sun düşüyor kestiğiniz. Sunları almak önemli değil en çok kesen kazanır işte.
     
  15. R3oN k4d3n4

    R3oN k4d3n4 rank8

    Kayıt:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    146
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Nerdeyim Ula ben

    sunları alınca normal clientle oyuna girdiginde gözükmüyor , öle biliyom yada ben
     
  16. Beijo

    Beijo Bilgiliyim

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.665
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    s1cky.

    90 lvl gelsede bizdede böyle şeyler olsa keşke ama nerdeee ...
     
  17. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.453
    Beğenilen Mesajlar:
    361
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    ohanness Shocked

    adamlar amma fantezi yapmışlar sux düşürmek benim işim öyle bir yarışma varsa hemen zıplayayım vuruşumla lapır lapır dökerim oraya :lolmuch:
     
  18. fethi

    fethi rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    105
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    oha sp ye bak 680k...:lol:
     
  19. DeadSpirit

    DeadSpirit rank8

    Kayıt:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    668
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya

    lan ben yarısmadan ayrılır sunları alırım yaw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: lan adamların ıcı yanıyodur o kadar sun u gorup almıyınca :lolmuch: :lolmuch:
     
  20. Torquel

    Torquel olduser

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst

    de adam 81 lwl ama hp 16k.O neci is bole?Hic ustunde str olmamasi lzm bunun icin