1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

GLavie Fırlatma BUG .


  1. Jaysean

    Jaysean gamer

    Kayıt:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.682
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Kırklareli / Üniversitesi
    arkadaşlar glavie fırlatırken mavi şey konik gibi gidiyorduya şimdi karma karışık mavi ışıklar görünüyor bunu jm'a nasıl bildiririz ? bunu bildirecek arkadaş warsa şimdiden çok tşkkürler..
     
  2. _Desmond_

    _Desmond_ rank8

    Kayıt:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    134
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğretmen
    Şehir:
    Edirne
    Son updateden sonra Bowcuların 2 skilinde glavienin bir skilinde buglar oluştu. Bu hatayı http://www.joymax.com/silkroad/ sitesindeki forum bölümünden "General Technical Issues/Bug Reports"
    topiğinin altınta belirtebilirsiniz.

    Xian dan bir kullanıcının bow skilleriyle ilgili hatayı bildirmesini örnek olarak veriyorum.

    my bow skills are bugged,i even try to reinstall my sro but still i got bugs.when i attack a monster with bow skills,its pointing to a wrong direction...
     
  3. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.210
    Beğenilen Mesajlar:
    301
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    iyi gözlemcisin teşekkürler :muck:
     
  4. toyot

    toyot rank8

    Kayıt:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bug degılde yenı effectler olabılırmı sizce ?
     
  5. HellBoys

    HellBoys rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci valla
    Şehir:
    vallah doru söliim sürekli pc başında
    yok oyunda bi sürü bug oluştu
     
  6. Cryolite

    Cryolite rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.575
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    lol
    joymax bile bu kadar rezil bi effect yapmaz bence :mrgreen:
     
  7. frhtyksl

    frhtyksl rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    519
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hatay \ Merkez
    :D bencde:D
     
  8. HollowDalton

    HollowDalton rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.244
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    İstanbul
    hotanda bankacının yanında dün bir sürü 10 Level at vardı yaklaşık 20 Tane Sonra bu gün Hotanın Mujigi çıkış kapısında 4-5 tane 10 Level at vardı anlamadım
     
  9. HellMagican

    HellMagican rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    235
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Taklamakan Çölü
    oda bir bug cape ile yapıyor oyunda bi tane nuker buluyon sana elektriğin sekmesiyle tek atabilicek birini elektırıgın sekmesi gelmeden atabiniyon at ölmeden sen oluyon dogdugun zaman atalı doguyon atan iniyon at kopek gibi oluyo seni takip ediyor