Kayıt
26 Aralık 2007
Mesajlar
173
Beğeniler
0
Şehir
Priston Tale 2
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.​


Merhabalar doga savascilari. Bu rehberde sifaci rehberimde de oldugu gibi sizleri bilgilendirmeyi amacliyorum. Hayde bakalim gazamis mubarek olsun.

Oncelikle kendimizi daha iyi tanimak icin gecmisimize bir goz atalim. Efendim oyunun ilk obt’sinde paganlar gayet iyiydi ama nedense herkes tarafindan oyunun en ise yaramaz sinifi olarak goruluyordu. Bir kac yetenekli oyuncu sayesinde paganlarin aslinda cok ise yaradigi ortaya cikti ve paganlar bugunku sohretini kazandi. Paganlar gayet iyiydi ama nedense ‘siniflar arasi denge’yi saglamak amaci ile yapilanlar paganlardan cok sey goturdu. Her yamada ya skillimiz yada yeteneklerimizde bug olustu, tam fonksiyonel calisan yeteneklerimiz bozuldu, yeni eklenen yetenekler bug’liydi vs. vs… Yapilan bu degisiklikler yuzunden paganlar ‘acaba oyunun gelistiricileri hic pagan oynamadi’ seklinde dusunmeye basladilar ki ben daha kotu seyler dusunmedim desem yalan olmaz. Kaybettigimiz guzel seylerin bir kismini hatirlatayim belki yapimcilar hatalarini anlarda eski guzel yetenekleri geri aliriz:

-Hayvanin ve sahibin zirhini toplamda %30 arttiran gelisim asamalari. Kaybettigimiz seyler arasinda bence en onemlisi bu cunku kumas ve deri kullanabiliyoruz ve bu yetenek sayesinde zirhimiz, koruyucu zirh kullanabilen siniflara yaklasiyordu ve diger kumas veya deri kullanabilen siniflar arasinda daha yuksek bir zirha sahip oluyorduk.

-Acik yara etkisinin suresi yariya dusuruldu. Bizim su anda en cok ihtiyac duyacagimiz olan etkinin suresi onceki yamalarin birinde yariya indirgendi.

-Hayvanin intikam yetenegi kaldirildi. Efendim biz olduruldukten sonra hayvanimiz bir sure bizim intikamimizi almak icin savasiyordu. Pvp’de bu yetenek sayesinde az adam oldurmedim degil. Malesef bu yetenegimizide kaybettik.

-Hayvanin enerji ve saglik yenilemesi. Hayvan veya pagan 2-3 kere ust uste kritik zarar alinca hayvan kendi enerjisini ve sagligini yeniliyordu. Saglik yenilemesi pvp’de cok onemli degildi ama hayvanin skilleri enerji istedigi icin enerji yenilemesi cok iyiydi. Bu ozellik su an ki versiyonumuza gelisim asamasi olarak eklenmis ve elde etmek icin seviye atlayip almamiz gerek. Eskiden bu yetenege seviye 1’den itibaren pasif olarak sahipdik.

-Girdap’da yapilan degisiklik. Eskiden girdap skillinin olusturma suresi yoktu yani bastigmiz gibi atiyordu ama bekleme suresi vardi. Simdi ise bu durum tam tersi: olusturma suresi var, bekleme suresi yok.

-Firtina’da yapilan degisiklikler. Bi suresi kiraltildi zarari dusuruldu, bi zarari arttirildi suresi kisaltildi falan filan…

Peki paganlar simdi nasil derseniz bence mukemmel! Buyrun sizi gaza getirmek icin 2 video.





#Kullanabildigimiz Silah Turleri
-Seviye 1’den itibaren: Asa,Tek Elli Topuz ve Mizrak, Buyulu Esya, Musta Cifti
-Seviye 20’den itibaren: Cift Elli Topuz ve Mizrak

#Kullanavildigimiz Giysi Turleri
-Seviye 1’den itibaren: Kumas
-Seviye 10’dan itibaren: Deri

Seviye 10’dan itibaren kullanacagimiz zirh zaten belli. Hangi silahi kullanacagimiz sectigimiz yapilandirmaya gore degisecek. Yapilandirmalar kisminda hangisi icin hangi silahi kullanacagimizi yazarim.

#Paganin Statlari ve Ne Ise Yaradiklari
-Sans: Kritik zarar verme ve kritik sifalamamizi etkiler.Elinizden geldigince yuksek tutmak onerilir.
-Mantik: Paganin verecegi zarari ve sifa miktarini etkiler. Ne kadar yuksek mantik o kadar yuksek zarar ve sifa demektir.
-Ruh: Rakibin zirh gucunu azaltmayi, paganin mana miktarini ve 3 saniyede bir geri kazanilan mana miktarini etkiler.
-Onsezi: Rakibin fiziksel sadirilarindan kacma, buyu saldirilarini puskurtme oranini arttirir.

#Hayvanin Statlari ve Ne Ise Yaradiklari
-Hayvanin Kuvveti = Paganin Mantigi (Paganda ne kadar mantik varsa hayvanda o kadar kuvvet yani saldiri gucu verdir demektir.)
-Hayvanin Isabeti = Paganin Ruhu (Pagandaki ruh hayvanin hedefinin zirh gucunu azaltmayi ve hedefe yaptigi saldirilarin isabet oranini etkiler.)
-Hayvanin Huneri = Paganin Onsezisi (Paganin onsezisi hayvanin hunerini yani fiziksel saldirlardan kacis ve buyu saldirilarini puskurtmeyi etkiler.)
-Hayvanin Sansi = Paganin Sansi (Hayvanin kritik zarar verme sansini etkiler)

# Puanlarimi hangi stat’a vermeliyim?
Puanlar pagan ve hayvan uzerinde farkli etkiler yarattigi icin bu sorunun cevabi sececeginiz yapilandirmaya gore degisir. Sans her ikisindede ayni oldugu icin butun puanlar sansa verilebilir. Melee yapilandirmalar manaya ihtiyac duydugundan eger melee tercih ederseniz ruha verin.

Edit: 2 yeni video daha ekledim.


#Skiller ve Notlar.


1)Kemikkiran Tokat
Element: Fizik
Rakibe x.x ila x.x birim zarar veren silahla buyuyen vurus.
*Melee yapilandirmalarin ana vurus skilli.

2)Simsek
Element: Elektrik
Pagan doganin gucune basvurur. Bunun sonucu olarak rakibine simsekle saldirarak x.x birim zarar verir, %20/25/30 olasilikla rakibin dengesini bozar ve yere serer.
*Caster ve TS yapilandirmalarinin ana saldiri skilli. Rakibi yere sermesi bizim icin cok onemlidir cunku yere serilen rakibi ‘acik yara’ etkisine sokma olasiligi %100 olur ve hayvan 2 kat zarar verir.

3)Al!
Element: Fizik
Yavru hayvani carpismaya gonderen pagan emri. Yavru hayvan enerjisinin %5’ini kaybeder, hizlanarak rakibine saldirir x.x birim zarar verir ve %10 olasilikla acik yaraya neden olur. Eger rakibin dengesi bozulursa yavru hayvan iki kat zarar verir ve kesin bir sekilde acik yaraya neden olur.
*Ilk hayvan saldiri skillimiz. Acik yara etkisi yarattigi icin her yapilandirmada gereklidir.

4)Yaban Domuzu Vurusu
Element: Fizik
Rakibe x.x ila x.x birim zarar veren silahli guclu darbe rakibin dengesini bozar ve yere serer.
*Hedefi yere serdigi cok onemlidir. Her yapilandirmada en az kademe 1 alinmalidir. Kademe arttikca verdigi zarar artar ve yenilenme suresi duser.

5)Buyuk Kiyim
Element: Fizik
Pagan buyuk kiyim ilan eder! Yavru hayvanin zarari x.x saniyeligine %50 olur. Buyuk kiyim esnasinda yavru hayvan rakibin ilgisini %x.x daha fazla uzerine ceker.
*Hayvanimizin verdigi zarari ver acik yara etkisi yaratmasini arttiran skillimiz. Her yapilandirmada mutlaka 3. Kademe yapilmalidir.

6)Yenileme
Element: Isik
Pagan doganin guclerinin yardimina kosar, grubu ise 10 saniye boyunca x.x birim arttiran yenileme kazanir.
*Sifa skillimiz etkisi ver suresi gelisim asamalari ile arttirilabilir. Sihirli tas laneti denen olay sifayi dusurdugu icin pek cok pagan artik bu skillin pek ise yaramadigi gorusunde ama kendi basimiza pvp’de hayatta kalmak istiyorsak kademe 3 yapmaliyiz.

7)Girdap
Element: Elektrik
Pagan doganin guclerine basvurur. Bunun sonucunda rakibin hareketlerini 4 saniye boyunca %x.x yavaslatan ve x.x birim zarar veren girdap buyusuyle saldirir. Eger rakipde acik yara durumu soz konusuysa %x.x ihtimalle Travmatik Sok etkisi altinda kalir. Girdap buyusunun kullanilmasi paganin uzerinde sonraki Simsek, Alev Firtina ya da Hortum buyulerinin zararini arttiran ayrica butun elektirik buyulerinin maliyetini arttiran Dengeli Vurus etkisi yaratir. Ayni zamanda 4/5/6 etkene kadar Dengeli Vurus etkisi soz konusu olabilir.
*Travmatik Sok etkisine sahip olmamiz icin onemli bir skilldir. Pvp’de rakibi yavaslatmak icin kullanilabilir. Caster ve hayvan yapilandirilmalarinda kademe 3 yapilmalidir.

8)Hucum!
Element: Fizik
Yavru hayvani carpismaya gonderen pagan emri. Yavru hayvan enerjisini %10’unu kaybede rakibe saldirir ve 3 saniye susmasini saglayarak ona x.x birim zarar verir. Eger rakip Travmatik Sok’un etkisi altindaysa yavru hayvan sadexe x.x birim zarara yol acar.
*Pvp sirasinda hedefimizi susturmamizi saglayan hayvan skillimiz. Kademe arttiktikca verdigi zarari ve susturma suresini arttirabiliriz. Hayvan yapilandirmalardaki onemi ilk TS skilli olmasidir.

9)Sifali Iksirin Sirri
Element: Isik
Pagan karsi tarafin stogunda bulunan Sifali Iksir’I hazirlar. Iksirin kullanimi esnasinda saglik %12, mana ya da enerji %8 yenilenir. Karakter 5 siseden fazla Sifali Iksir’e ya da Sifali Balzam’a sahip olamaz.
*Paganlarin en onemli ozelliklerinden birisi ozel iksirler yapabilmesidir. Yapabildigimiz en onemli iksirlerden biriside sifali iksirimizdir. Kademe arttikca iksirden alabilecegimiz sifa ya da enerji miktari artar ve iksirin maliyetinde kullandigimiz ektrat maliyeti duser. Her yapilandirmada kademe 3 siddetle onerilir.

10)Kurt Bogmasi
Element: Fizik
Rakibe x.x ila x.x birim zarar veren silahla kurnaz vurus. Acik Yara olmasi durumunda rakip x.x birim mana kaybina ugrar.
*Pvp’de cok ise yarayan bir skill. Hedefte yara actiktan sonra manasini emerek hedefin skill uygulamasini zorlastirabilir, olmesini kolaylastirabilirsiniz. Alacagimiz gelisim asamalari ile manaya ek olarak saglikda emebilir, hedefe zarar verirken ayni anda sagliginizida yenileyebilirsiniz. Pve’e ise henuz test etmemis olsamda teoride bosslarin mana ve enerjilerini emebilir, gruba yuksek zarar veren skilleri uygulamasini geciktirebilirsiniz.

11)Esek Arisi Familyasi
Pagan rakibe saldiran, ona 4 saniye boyunca x.x birim zarar veren ve rakibin yonunu sasirtan Esek Arisi Familyasi’ni yardima cagirarak doganin guclerine basvurur. Eger rakipde acik yara varsa bu etki suresi iki bucuk kat artar.
*Pve ve ozellikle pvp’de cok onemli bir skill. Etki suresi boyunca pve’de yaratiklar bize saldiramiyor, pvp’de ise hedefimizin sinifina bagli olarak bu etkiden kurtulup bize saldirabilirler. Pvp’de kullanmasi cok zevkli diyebilirim. Kademe arttikca etki suresi ve zarari artar.

12)Uyku Iksiri’nin Sirri
Pagan, rakibi x.x saniyeligine uyutan Uyku Iksiri’ni hazirlar. Karsi tarafin sagligi tam olmalidir. Iksir gulyabaniler ve mekanik rakiplerde ise yaramaz. Pagan bir kerede birden fazla rakibi uyutamaz.
*Hedefi uyutmamiz icin saglininin tam olmasi kosulu olmasi, her tur yaratiga uygulanamamasi yuzunden pek tercik edilen bir skill degildir. Eger almayi dusunuyorsaniz kademe 1 yeterli olacaktir.

13)Ayi Vurusu
Element: Fizik
Hedefin etrafindaki 5 metrelik alanda 5 kisiye kadar dusmana etki eden, silahla yapilan guclu vurus x.x ila x.x birim zarar verir. Eger hedefte acik yaralar varsa butun hedeflere x.x ila x.x birim zarar verir. Eger hedefte hassasiyet etkisi varsa,butun hedeflere x.x ila x.x birim zarar verir.
*Kemikkiran Tokat’in alan etkisi olan versiyonu olarak dusunebiliriz. Hedefte cesitli etkiler varsa verdigi zarar katlaniyor. Genelde pve icin kullanilir.

14)Firtina
Element: Simsek
Pagan belirlenen yerde 5 saniyeligine Firtina buyusunu kullanarak doga guclerine basvurur. Firtina bolgesine dusen her bir rakip sureli olarak x.x birim zarar gorur.
*baska bir alan etkili skillimiz. Diger alan etkili skillerimizden farkli olarak istegimiz yere kullanabilmemiz. Hem pve hem pvp’de kullanilabilir.

15)Doga Gucu
Tum grup uyeleri icin her 30 saniyede bir x.x enerjiyi ve %x.x birim manyi yeniler. Etki sadece bir grup icin gecerli olur ve Agir Antremanlarin etkisini iptal eder. Pagan ayni anda Doganin Gucu’nu ve Yabanilik Aurasi’ni kullanamaz.
*Bizim aura’larimizdan biri. Malesef diger auramizla ayni anda kullanamiyoruz. Bana sorarsaniz bu, diger auramizdan daha kullanisli. Yeniledigi mana miktari bizim icin az olabilir ama enerji miktari, enerji kullanan siniflar icin cok onemlidir. Her yapilandirma icin kademe 3 onerilir.

16)Isir!
Element: Fizik
Yavru hayvani etrafinda birkac rakiple carpismaya gonderen pagan emri. Yavru hayvan enerjisinin %15’ini kaybeder ve herbirine x.x birim zarar vererek 10 metrelik alandaki 5 hedefe saldirir.
*Hayvanimizin alan etkili skilli. Saldirdigi hedefin 10 metrelik alanindaki hedeflere zarar verir yani Firtina’da oldugu gibi istedigimiz bolgeye uygulayamiyoruz. Pve’de kullanislidir.

17)Olumcul Iksir’in Sirri
Pagan rakibi etkisi altina aldiginda 7 saniye boyunca butun iyilestirme denemelerinin reddedildigi Olumcul Iksir’I olusturmaya baslar. Eger rakipde Acik Yara varsa iksirin etkisi degisime ugrar, iyilestirme disindaki tedavi edici butun etkenler toplamda x.x birim zarardan fazla olmamak sartirla zarar verir.
*Iste bizim diger onemli iksirimiz. Pvp icin en az kademe 2 onerilir. Hedefte yara aciyoruz, ardindan iksiri atiyoruz ve artik rakipe olu muamelesi yapiyoruz. Cunku acik yaradan sonra attigimiz iksir, rakibe giden butun sifalari zarara donusturuyor. Bu iksir ozellikle MH’lerin korkulu ruyasidir.


# Yapilandirmalar
Efendim ana olarak pagan yapilandirmalari ikiye ayrilir: yakin dovus (melee), uzak dovus (caster). Bu yapilandirmalarda kendi aralarinda ayrilir. Melee; kullandigi silaha gore ikiye, caster; pagan yada hayvan temelli olrak ikiye ve sadece Travmatik Sok etkisi kurulu 2 cesit yapilandirma secenegimiz vardir. Isteyen kullancilar tabiki oyun stillerine gore kendilerine gore hibrit yapilandirmayada gidebilir. Yapilandirmalar oyuncuya ozeldir. Size bu bolumde her yapilandirmada bulunmasi gereken temel seyleri gostericem. Oneriler kisminda da pvp yada pve gore yapilandirmanizda isinize yariyacak seyleri goreceksiniz.

###ONEMLI UYARI!###
Buradaki butun yapilandirmalar seviye 42 ye gore yapilmistir. Pvp unvanindan, seviye 40da alacaginiz ve aylar surecek olan item toplama gorevinden, ve GT raid’inden gelecek olan gelistirme puanlari bu yapilandirmalarda kullanilmamistir. Cunku bu puanlari elde etmek oldukca zordur.

Seviye 42’de sahip olacaginiz skill puani: 47, gelisim asamasi puani:36’dir.

*Caster Yapilandirmasi
Bu yapilandirmada zarar gorme gorevi paganin kendisindedir. Hayvan yardimcidir.
Kullanilmasi Gereken Silah: Buyucu Degnegi ya da Iki Elli Mizrak
Statlar: Verecegimiz zarari arttirkmak icin butun puanlar mantika, kritik zarar verme oranimizi arttirmak icin butun puanlar sansa verilebilir. Isterseniz 1 mantik, 1 sans olarak da ilerleyebilirsiniz.

http://allodsbase.com/ru/talents#-31x606cptxy7v29jsg41s0y1o82w6

#Elimizde neler var?
-Simsek Agaci
*Av Partisi (Seviye 1)
Dogal Iliski asamasina gecisde aldik.
*Dogal Iliski (Seviye 1/3)
Hayvanin saldirilari bizim sansimizi arttiracak bir etki yapiyor. Bizde bu etki suresinde daha cok kritik zarar verme sansini elde ediyoruz.
*Simsek Bukucusu (Seviye 3)
Butun zarar verme skillerimizin elementi ‘simsek’ oldugu icin olmazsa olmazimiz. Toplamda %30 daha fazla simsek zarari elde ettik.
*Simsek Tasiyicisi (Seviye 3)
Butun zarar verme skillerimizin yenilenme suresini dusuren gelisimler. Daha seri zarar verebilmemiz icin sart. Bu yapilandirmada kullanacagimiz silahlari secme sebebimizde bu gelisimler. Cunku Buyucu Degnegi ya da Iki Elli Mizrak kullanmazsak bu gelisim asamalari ise yaramiyor.
*Elektrostatik (Seviye 3)
Statik Yukleme etkisi bizim bir sonraki elektrik buyumuzun verecegi zarari ve mana maliyetini arttiyordu. Bu asamalar sayesinde mana maliyeti cok artimiyor, bizim manamiz su gibi akip gitmiyor.
*Kuvvet Patlamasi (Seviye 2)
Simsek buyumuzun %30 ihtimalle %100 daha fazla zarar vermesini sagliyor.
*Kargasa Sanati (Seviye 3)
Iksirletimizin etkilerini arttiriyor. Bence her yapilandirmada olmazsa olmazdir. Caster yapilandirmasi genelde grup uyelerine destek amacli secildigi ve Doga Uzmani gelisimine erismek icin aldik.
*Doga Uzmani (Seviye 3)
Toplamda mantigimizi %9 artiyor. Daha fazla mantik daha fazla zarar demek.
*Ani Kacinma (Seviye 1/2)
Hayvanin ve paganin fiziksek saldirilardan kacinmasini arttir.
*Hortum (Seviye 2)
Onemli zarar verme skillerimizden biri. Hem pve hem pvp’de cok ise yarar.

-Al! Agaci
*Ani Kacinma (Seviye 2/2)
Simsek agacinda aciklamistik.
*Dogal Icguduler (Seviye 1)
Paganin ve hayvanin icgudusunu arttirir. Yuksek icgudu daha az kritik zarar almamiz demek.
*Dogal Iliski (Seviye 3/3)
Simsek agacinda aciklamistik.

#Bunlara ek olarak neler alinabilir?
-Olumcul Iksirin Sirri skilli acilabilir. (PvP)
-Esek Arisi Familyasi skilli acilabilir. (PvP, PvE)
-Yenilenme skilli acilabilir. Buna bagli olarak simsek agacindan Sifali Doga Gucu ve Elektirik Terapi gelisimleri alinabilir. (PvP, PvE)
-Kemikkiran Tokat agacindan Mese Kabugu gelisimi alinabilir. Buna bagli olarak simsek agacindan Doga Bukucusu gelisimleri alinabilir. (PvE, PvP)
-Kemikkiran Tokat agacindan Yilan Darbesi gelisimi alinabilir. (PvP)
-Kemikkiran Tokat agacindan Ani Kacinma gelisiminin ucuncusu alinabilir. (PvP, PvE)
-Simsek agacindan Intikam Iksirinin Sirri gelisimi alinabilir. (PvP)
-Al! agacindan Doganin Yardimi gelisimi alinabilir. (PvE, PvP)
-Al! agacindan Agir Yaralar gelisimi alinabilir. (PvE, PvP)
-Simsek agacindan Guce Cagri gelisimi alinabilir. Yalniz bu gelisimi alirsaniz kullaniyorken cok dikkatli olmaniz gerek cunku bu skill aktif iken aldigimiz sifa miktari belli bir oranda azaliyor. (PvE, PvP)
-Uc agacada dagitilmis olan Ani Savusturma gelisimi alinabilir. (PvP, PvE)

*Caster/Hayvan Yapilandirmasi (Hayvan Temelli TS yapilandirmasi.)
Bu yapilandirmada asil zarari hayvanimiz yapacaktir, paganin kendisi yardimci roldedir. Bu yapilandirma TS etkisi uzerine kuruludur. Hedefte TS etkisi cikardiktan sonra TS’ye ozel hayvan saldiri skilli olan Tut! kullanilmalidir.
Kullanilmasi Gereken Silah: Buyucu Degnegi ya da Iki Elli Mizrak
Statlar: Hayvanin zararini yukseltmek icin mantiga, kritik zarar verme sansini arttirmak icin sansa, isabet oranini arttirmak icin ruha puanlar verilebilir.

http://allodsbase.com/ru/talents#-31x7crsx1o82w6y28u4w5y10820jk70vs0

#Elimizde neler var?
-Simsek Agaci
*Av Partisi (Seviye 1/3)
Zarar vermede basrolu ustlenen hayvanimizin sanini arttirmak icin aldik.
*Yasama Iradesi (Seviye 2)
Simsek Tasiyicisi gelisimlerine en kisa yoldan ulasmak icin aldik.
*Simsek Tasiyicisi (Seviye 3)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini aciklamistik. Bu yapilandirmada almamizin sebebide ayni. Daha seri Simsek skilini kullanmak icin. Cunku Simsek skili ile yere serilen rakipde yara acma sanismiz %100.

-Al! Agaci
*Yenilenme (Seviye 3)
Hayvanimizin Ahret’de daha hizli enerji ve saglik yenilemesi icin aldik. Hayvan temelli bir yapilandirmada seri olabilmemiz icin hayvanin enerjisini hizli yenilemesi sart.
*Dolanin Kokler (Seviye 2)
Alt siradaki hayvan gelisimlerine gelisim ziyan etmeden ulasmanin tek yolu oldugu icin aldik. Pvp’de hedefleri bizden tutmak icin cok onemlidir. Hedefi bizden uzak tutarsak daha rahat hayvanimizi yonetip hedefi oldurebiliriz. En yukarida bahsettigim hayvanin Intikam ozelligini kaybettigimiz icin hedefi bizden uzak tutmak cok onemli.
*Doga Ofkesi (Seviye 3)
Hayvanin verdigi zarari ve ofkesini arttirmak icin aldik. Burda bahsedilen ofke stat olani. Bildiginiz gibi biz kendi statlarimizi gordugumuz gubu hayvanin statlarina bakamasakda hayvaninda kendi statlari var. Hayvanin ofke miktarinin artmasi demek ozel bir etki olmadan, normal saldirilarda hedefte yara acma sansinin artmasi demek.
*Dogal Kizginlik (Seviye 2)
Hayvanimizin kritik vuruslarda verdigi zarari arttirmak icin aldik.
*Ustat Avci (Seviye 2)
Buyuk Kiyim skillimizin etki suresini uzatmak icin aldik.
*Tut! (Seviye 2)
En cok zarar veren Hayvan skilimiz. Hedefte TS etkisi varsa verdigi zarar 2’ye,3’e katlanir ki zaten yapilandirmamiz TS uzerine kurulu.
*Keskin Agri (Seviye 3)
Girdap buyumuzun hedefte TS etkisini ortaya cikarma oranini arttirmak icin aldik.
*Dogal Icguduler (Seviye 1)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik.

-Kemikkiran Tokat Agaci
*Av Partisi (Seviye 2/3)
Simsek agacinda ne ise yaradigini yazmistik.
*Ani Kacinma (Seviye 1)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik. Av Partisi gelisimlerine ulasmak icin aldik.
*Ani Savusturma (Seviye 1)
Saldiriyi savusturma sansimizi %35 arttirir. Av Partisi gelisimlerine ulasmak icin aldik.

#Bunlara ek olarak neler alinabilir?
-Olumcul Iksirin Sirri skilli acilabilir. (PvP)
-Esek Arisi Familyasi skilli acilabilir. (PvP, PvE)
-Yenilenme skilli acilabilir. Buna bagli olarak simsek agacindan Sifali Doga Gucu ve Elektirik Terapi gelisimleri alinabilir. (PvP, PvE)
-Simsek agacindan Kargasa Sanati ,Ani Kacinma, Doga Uzmani gelisimleri alinabilir. (PvE, PvP)
-Simsek agacindan Intikam Iksirinin Sirri gelisimi alinabilir. (PvP)
-Al! agacindan Doganin Yardimi gelisimi alinabilir. (PvE, PvP)
-Al! agacindan Agir Yaralar gelisimi alinabilir. (PvE, PvP)
-Al! agacindan Dogal Icguduler gelisimlerinin kalanlari alinabilir. (PvP, PvE)
-Al! agacindan Savas Egitimi, Hayatta Kalma Gelisimleri alinabilir. Boylece hayvan kritik zarar aldiginda enerji ve sagligini yenileyebilir, dolum suresi kisalan hayvan saldiri skilleri ile daha seri atak yapabiliriz. (PvP, PvE)
- Al! agacindan Agir Antremanlar gelisimi alinabilir. Hayvanimizin sagligini yuksenten bu asamalar ile PvE’de hayvanimiz yaratiklara daha uzun dayanilir. PvP’de hayvani oldurmeyi dusunen oyucu sayisi cok olmadigi icin (biliyorsunuz hayvanin intikam ozelligini kaybettigini yazmistim) PvP yapilandirmalarinda almaniza gerek yok. (PvE)
-Kemikkiran Tokat agacindan Mese Kabugu gelisimi alinabilir. Buna bagli olarak simsek agacindan Doga Bukucusu gelisimleri alinabilir. (PvE, PvP)
-Kemikkiran Tokat agacindan Yabani Aurasi gelisimi alinabilir. Biliyorsunuz hayvanimiz sadece fiziksel zarar yapabiliyor. Bu aura ile kendi zirhimizdan fedakarlik edebilir, hayvanin zararini arttirabiliriz. (PvP, PvE)
-Kemikkiran Tokat agacindan Yilan Darbesi gelisimi alinabilir. (PvP)

Kucuk bir not: eger Simsek ve Girdap buyulerinizin daha fazla zarar vermesini istiyorsaniz Simsek Tasiyicisi gelisimine ulasirken soyle bir yol izleyebilirsiniz (Tabiki bu yol size fazladan gelisim puanina mal oluyor):

http://allodsbase.com/ru/talents#-31xlxyf28i4w5y

Edit: 12.02.2011 Caster, Caster/Hayvan Yapilandirmasi yapilandirmalari eklendi.


*Cift Elli Topuz yada Mizrak Yapilandirmasi (Yakin Dovus)
Bu yapilandirmada Caster yapilandirmasinda oldugu gibi basrol paganin kendisindedir, hayvan yardimcidir.
Kullanilmasi Gereken Silah: Cift Elli Topuz ya da Cift Elli Mizrak
Statlar: Mana bu yapilandirmada biraz sorun oldugu icin butun puanlar ruha verilebilir. Tabi zarari arttirmak icin mantika, kritik zarar sansinizi arttirmak icin sansada verebilirsiniz.

http://calc.allodslive.ru/?c=5#CDILOSabkq-RYaghipswz01238-RUYbghimt-RSTYa
(Kemikkiran Tokat agaci diger siteninkinde bizimkiyle uyusmadigi icin bu siteyi kullandim.)
Kurt Bogmasi ve Ayi Vurusuna verdigin birer puanlar gosterme amaclidir. Oyun stilinize gore istediginizi yada her ikisinide kademe 3 yapabilirsiniz.

#Elimizde neler var?
-Kemikkiran Tokat Agaci
*Girisim (Seviye 3)
Kemikkiran Tokat ve Samar (Kemikkiran Tokat’in ust versiyonu) skilimizin verdigi zarari arttirmak icin aldik. Biliyorsunuz bu skill bizim en cok zarar veren skilimiz.
*Haci Yolu (Seviye 3)
Skillerimizin yenilenme suresini dusurmek icin aldik. Boylece daha seri zarar verebiliriz.
*Tanrisal Ilham (Seviye 1)
Ruhumuzu %3 arttirir. Kurt Adam Kuvveti ile birlikte Dovuscu gelisimlerine ulasmak icin aldik.
*Kurt Adam Kuvveti (Seviye 1)
Eger Kurt Bogmasini acmissak ve hedefte acik yara varsa bu gelisim sayesinden hedeften saglik emebiliyoruz. Ayrica Dovuscu’ye giderken yolumuzun ustunde oldugundan aldik. :)
*Dovuscu (Seviye 3)
Skillerimizin verdigi zarari toplamda %15 arttiriyor ve mana maliyetini dusuruyor. Siz orda mana maliyetini arttriyor yazdigina bakmayin. Yanlis ceviri o :D .
*Vahset (Seviye 2)
Skillerimizin kritik zarar miktarini arttiriyor.
*Ani Savusturma (Seviye 1/3)
Saldiriyi savusturma sansimizi %35 arttirir. Yakin dovus yapacagimiz icin Ani Kacinma ile cok onemi var.
*Ani Kacinma (Seviye 1)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik.

-Simsek Agaci
*Av Partisi (Seviye 1)
Hayvan yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik.
*Dogal Iliski (Seviye 1/3)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik.
*Kargasa Sanati (Seviye 3)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik. Ani Savusturma’ya ulasmak icin aldik.
*Doga Uzmani (Seviye 2)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik. Ani Savusturma’ya ulasmak icin aldik.
*Ani Savusturma (Seviye 1/3)
Kemikkiran Tokat agacinda ne ise yaradigini yazmizdik.
*Ani Kacinma (Seviye 1/3)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik.

-Al! Agaci
*Ani Kacinma (Seviye 1/3)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik. Dogal Iliski, Ani Savusturma gelisimlerine ulasmak icin aldik.
-Dogal Icguduler (Seviye 1)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik.
-Ani Savusturma (Seviye 1/3)
Kemikkiran Tokat agacinda ne ise yaradigini yazmizdik.
-Dogal Iliski (Seviye 2/3)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik.

#Bunlara ek olarak neler alinabilir?
-Olumcul Iksirin Sirri skilli acilabilir. (PvP)
-Esek Arisi Familyasi skilli acilabilir. (PvP, PvE)
-Yenilenme skilli acilabilir. (PvE, PvP)
-Simsek agacindan Intikam Iksirinin Sirri gelisimi alinabilir. (PvP)
-Simsek agacindan Yasama Iredesi gelisimleri alinabilir. (PvP, PvE)
-Simsek agacindan kalan Doga Uzmani gelisimleri alinabilir. (PvP, PvE)
-Al! agacindan Doganin Yardimi gelisimi alinabilir. (PvE, PvP)
-Al! agacindan Agir Yaralar gelisimi alinabilir. (PvE, PvP)
-Al! agacindan Dogal Icguduler gelisimlerinin kalanlari alinabilir. (PvP, PvE)
-Kemikkiran Tokat agacindan Mese Kabugu gelisimi alinabilir. (PvP, PvE)
-Kemikkiran Tokat agacindan Yabani Aurasi gelisimi alinabilir. Fiziksel zarar verdigimiz icin isimize yarabilir, zirhimizi dusurdugu icin kullanirken faydali olmalisiniz. (PvP, PvE)
-Kemikkiran Tokat agacindan Tanrisal Ilhamin kalan gelisimleri alinabilir. (PvP, PvE)
-Kemikkiran Tokat agacindan Tedbirlilik gelisimleri alinabilir. (PvP, PvE)
-Kemikkiran Tokat agacindan Yilan Darbesi gelisimi alinabilir. (PvP)

*Musta Yapilandirmasi
Bu yapilandirmada Caster yapilandirmasinda oldugu gibi basrol paganin kendisindedir, hayvan yardimcidir. Diger yakin dovus yapilandirmasindan farkli olarak bu yapilandirmada kullanilmasi gereken silah musta cifleridir. Mustalar ile topuz ya da mizraka gore daha az ama cok daha hizli zarar veririsiniz. Ayrica musta cifleri ile yapilan saldirilarda kendinizde hedefte yara acabilirsiniz.
Kullanilmasi Gereken Silah: Musta Cifti
Statlar: Mana bu yapilandirmada biraz sorun oldugu icin butun puanlar ruha verilebilir. Tabi zarari arttirmak icin mantika, kritik zarar sansinizi arttirmak icin sansada verebilirsiniz.

http://calc.allodslive.ru/?c=5#CDILOSabkq-ORVYcdejqrsz014568-RUYbghimt-RSTYa
(Kemikkiran Tokat agaci diger siteninkinde bizimkiyle uyusmadigi icin bu siteyi kullandim.)
Kurt Bogmasi ve Ayi Vurusuna verdigin birer puanlar gosterme amaclidir. Oyun stilinize gore istediginizi yada her ikisinide kademe 3 yapabilirsiniz.

#Elimizde neler var?
-Kemikkiran Tokat Agaci
*Kombo Darbe (Seviye3)
Mustalarimizla yaptigimiz Kemikkiran Tokat ve Samar (Kemikkiran Tokat’in ust versiyonu) kombo seklinde saldirir ve vuruslarimizin verdigi zarar artar.

*Dervis Yolu (Seviye 3)
Mustalarimizda butun skillerimizin vercegi zarari arttirdik.
*Kaplan Pencesi (Seviye 2)
Mustalarimiza ozel sadiri skilli.kullanabildigimiz diger silahlarda ise yaramaz.
*Kanli Kefen (Seviye 3)
Muslarimizla kritik zarar verme sansimizi arttirdik.
*Dovuscu (Seviye 3)
Skillerimizin verdigi zarari toplamda %15 arttiriyor ve mana maliyetini dusuruyor. Siz orda mana maliyetini arttriyor yazdigina bakmayin. Yanlis ceviri o :D .
*Vahset (Seviye 2)
Skillerimizin kritik zarar miktarini arttiriyor.
*Ani Savusturma (Seviye 1/3)
Topuz yada misrak yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik.
*Ani Kacinma (Seviye 1/3)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik.

-Simsek Agaci
*Av Partisi (Seviye 1)
Hayvan yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik.
*Dogal Iliski (Seviye 1/3)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik.
*Kargasa Sanati (Seviye 3)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik. Ani Savusturma’ya ulasmak icin aldik.
*Doga Uzmani (Seviye 2)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik. Ani Savusturma’ya ulasmak icin aldik.
*Ani Savusturma (Seviye 1/3)
Kemikkiran Tokat agacinda ne ise yaradigini yazmizdik.
*Ani Kacinma (Seviye 1/3)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik.

-Al! Agaci
*Ani Kacinma (Seviye 1/3)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik. Dogal Iliski, Ani Savusturma gelisimlerine ulasmak icin aldik.
-Dogal Icguduler (Seviye 1)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik.
-Ani Savusturma (Seviye 1/3)
Kemikkiran Tokat agacinda ne ise yaradigini yazmizdik.
-Dogal Iliski (Seviye 2/3)
Caster yapilandirmasinda ne ise yaradigini yazmistik.

#Bunlara ek olarak neler alinabilir?
-Olumcul Iksirin Sirri skilli acilabilir. (PvP)
-Esek Arisi Familyasi skilli acilabilir. (PvP, PvE)
-Yenilenme skilli acilabilir. (PvE, PvP)
-Simsek agacindan Intikam Iksirinin Sirri gelisimi alinabilir. (PvP)
-Simsek agacindan Yasama Iredesi gelisimleri alinabilir. (PvP, PvE)
-Simsek agacindan kalan Doga Uzmani gelisimleri alinabilir. (PvP, PvE)
-Al! agacindan Doganin Yardimi gelisimi alinabilir. (PvE, PvP)
-Al! agacindan Agir Yaralar gelisimi alinabilir. (PvE, PvP)
-Al! agacindan Dogal Icguduler gelisimlerinin kalanlari alinabilir. (PvP, PvE)
-Kemikkiran Tokat agacindan Mese Kabugu gelisimi alinabilir. (PvP, PvE)
-Kemikkiran Tokat agacindan Yabani Aurasi gelisimi alinabilir. Fiziksel zarar verdigimiz icin isimize yarabilir, zirhimizi dusurdugu icin kullanirken faydali olmalisiniz. (PvP, PvE)
-Kemikkiran Tokat agacindan Tanrisal Ilhamin kalan gelisimleri alinabilir. (PvP, PvE)
-Kemikkiran Tokat agacindan Tedbirlilik gelisimleri alinabilir. (PvP, PvE)
-Kemikkiran Tokat agacindan Yilan Darbesi gelisimi alinabilir. (PvP)

Musta yapilandirmasi ile Cift Elli Topuz yada Mizrak Yapilandirmasi arasindaki fark Kemikkiran tokat agacindaki temel gelisim asamalaridir. Diger agaclar ve skiller ayni oldugu icin ordan kopyalayip yapistirdim.

#Yapilandirma bilgilerini bir toplayalim ve birazda tavsiye.
*Her ne kadar bu sihirli tas laneti sistemi yuzunden verdigi sifa baya azalmis olsada Yenilenme seviye 3 onerilir. Zira tek basimiza pvp'de hayatta kalmak istiyorsak mutlaka almaliyiz.
*Caster ve hayvan yapilandirmalarinda pvp sirasinda rakibi sizden uzak tutmak cok onemlidir. O yuzden Girdap ve Dolanan Kokler skillirimizi akilli kullanin. Tabi bir sekilde yakin dovus karakterleri bize yaklasip saldiracagi icin Ani Savusturma ve Ani Kacinmalari almak pvp icin cok onemli.
*Hangi yapilandirmada olursaniz olun Doganin Yardimi skilini en az seviye 1 yapin. Buyuculerin ve Kara Buyuculerin ozel korumalarini indirmekte cok ise yarar. Seviye 23’de pvp’ye basliyacagimiz icin eger bu skilli almaya karar vermisseniz 23’e varmadan alin.
*Yakin dovus yapilandirmalarinda Ani Kacinma ve Ani Savusturma cok onemli oldugu icin 23’e varmadan bunlari en az seviye 2 yapmaya calisin.
*Mese Kabugu yakin dovus yapilandirmalarinda ve yakin dovus siniflari ile basa cikmada cok gereklidir.
*Mana her yapilandimaya lazim Doga Gucu oldugu icin en az seviye 2 onerilir.

Tekrar soyluyorum yapilandirmada verdigim her gelisim o yapilandirmanin olmazsa olmazidir. Oyuncu istedigi gibi yapilandirmayi kisisellestirebilir. Yapilandirmaya faydasi olan onerilerileri ‘#Bunlara ek olarak neler alinabilir?’ kisminda yazdim.

Ozel iksirlerimiz icin gereken malzemeleri Doga Kralligindan temin edecegiz. Imparatorluk oyunculari icin resimli rehber hazirladim. Buyrun linki:
http://www.allodstr.com/forum/showthread.php?1746-Resimli-Doga-Kralligi-Rehberi-(Imparatorluk-Icin)

Konu butunlugu acisindan yapilandirmalar ve paganlar ile ilgili sorularinizi burdan sorabilirsiniz.

Simdilik benden bu kadar. Iyi oyunlar

- Resim Silinmiş.​

Kod:
Teşekkürler Fahrenheit
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
10 Mayıs 2008
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Caster Pagan kasıyorum full şansa veriyorum.

Ama bunları anlamadım bunlar skillmi başkabirşeymi ??? :

#Elimizde neler var?
-Simsek Agaci
*Av Partisi (Seviye 1)
Dogal Iliski asamasina gecisde aldik.
*Dogal Iliski (Seviye 1/3)
Hayvanin saldirilari bizim sansimizi arttiracak bir etki yapiyor. Bizde bu etki suresinde daha cok kritik zarar verme sansini elde ediyoruz.
*Simsek Bukucusu (Seviye 3)
Butun zarar verme skillerimizin elementi ‘simsek’ oldugu icin olmazsa olmazimiz. Toplamda %30 daha fazla simsek zarari elde ettik.
*Simsek Tasiyicisi (Seviye 3)
Butun zarar verme skillerimizin yenilenme suresini dusuren gelisimler. Daha seri zarar verebilmemiz icin sart. Bu yapilandirmada kullanacagimiz silahlari secme sebebimizde bu gelisimler. Cunku Buyucu Degnegi ya da Iki Elli Mizrak kullanmazsak bu gelisim asamalari ise yaramiyor.
*Elektrostatik (Seviye 3)
Statik Yukleme etkisi bizim bir sonraki elektrik buyumuzun verecegi zarari ve mana maliyetini arttiyordu. Bu asamalar sayesinde mana maliyeti cok artimiyor, bizim manamiz su gibi akip gitmiyor.
*Kuvvet Patlamasi (Seviye 2)
Simsek buyumuzun %30 ihtimalle %100 daha fazla zarar vermesini sagliyor.
*Kargasa Sanati (Seviye 3)
Iksirletimizin etkilerini arttiriyor. Bence her yapilandirmada olmazsa olmazdir. Caster yapilandirmasi genelde grup uyelerine destek amacli secildigi ve Doga Uzmani gelisimine erismek icin aldik.
*Doga Uzmani (Seviye 3)
Toplamda mantigimizi %9 artiyor. Daha fazla mantik daha fazla zarar demek.
*Ani Kacinma (Seviye 1/2)
Hayvanin ve paganin fiziksek saldirilardan kacinmasini arttir.
*Hortum (Seviye 2)
Onemli zarar verme skillerimizden biri. Hem pve hem pvp’de cok ise yarar.

-Al! Agaci
*Ani Kacinma (Seviye 2/2)
Simsek agacinda aciklamistik.
*Dogal Icguduler (Seviye 1)
Paganin ve hayvanin icgudusunu arttirir. Yuksek icgudu daha az kritik zarar almamiz demek.
*Dogal Iliski (Seviye 3/3)
Simsek agacinda aciklamistik.

#Bunlara ek olarak neler alinabilir?
-Olumcul Iksirin Sirri skilli acilabilir. (PvP)
-Esek Arisi Familyasi skilli acilabilir. (PvP, PvE)
-Yenilenme skilli acilabilir. Buna bagli olarak simsek agacindan Sifali Doga Gucu ve Elektirik Terapi gelisimleri alinabilir. (PvP, PvE)
-Kemikkiran Tokat agacindan Mese Kabugu gelisimi alinabilir. Buna bagli olarak simsek agacindan Doga Bukucusu gelisimleri alinabilir. (PvE, PvP)
-Kemikkiran Tokat agacindan Yilan Darbesi gelisimi alinabilir. (PvP)
-Kemikkiran Tokat agacindan Ani Kacinma gelisiminin ucuncusu alinabilir. (PvP, PvE)
-Simsek agacindan Intikam Iksirinin Sirri gelisimi alinabilir. (PvP)
-Al! agacindan Doganin Yardimi gelisimi alinabilir. (PvE, PvP)
-Al! agacindan Agir Yaralar gelisimi alinabilir. (PvE, PvP)
-Simsek agacindan Guce Cagri gelisimi alinabilir. Yalniz bu gelisimi alirsaniz kullaniyorken cok dikkatli olmaniz gerek cunku bu skill aktif iken aldigimiz sifa miktari belli bir oranda azaliyor. (PvE, PvP)
-Uc agacada dagitilmis olan Ani Savusturma gelisimi alinabilir. (PvP, PvE)
 
Kayıt
17 Temmuz 2010
Mesajlar
1.413
Beğeniler
0
Şehir
Aydın
Takımı
Galatasaray
Rehber gayet güzel olmuş.

summoner olarak kara büyücü daha iyi gibi duruyor.
 
Yukarı Alt