1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Garip bi yapılandırma


  1. Metintr

    Metintr rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    44
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar kendime göre yapılandırdım charı sizce ilerde sorun yaşarmıyım ? ilk 10 lv str gerisini hepsi inte vermeye devam ediyorum Cold 48 light 52 verdim heuksal ile fire 100 100 verecegim sizlerce nasıldır yorumlarınız için tşk ederim şimdiden
     
  2. Ben de

    Ben de rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    4.541
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bence dandik bi build.
    Ps: Ben şahsen 3 Build'den yanayım hepsi 100 FF olsun.
    Ps2: sanırım spear nuker acıcaksın.Zaten spear Hp veriyor.Bosuna tekrar Str verıpte magic att. dusurme.Hp'm illede yuksek olsun diyorsan ıtemlerden karşılarsın bu eksikliğini.
    Ps3: Karar yinede senin bu benim şahsi görüşümdür.
    :thumbsup:
     
  3. Metintr

    Metintr rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    44
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tşkler