1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

GAME_MASTERS Alımlar Devam Ediyo


  1. tan

    tan rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    814
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    4ever GAME_MASTERS
    Guildimiz lvl 5 Olmuştur Arkadaşlar aramıza 45+ Online Arkadaşları Bekliyoruz
     
  2. Presence

    Presence rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.544
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    h.olsun da yeni guild açmak masraf hemde tek açmak arkadaşsız nese en kısa zamanda 5 lwl olursunuz
     
  3. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.105
    Beğenilen Mesajlar:
    255
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    hayırlı olsun başarılar extrabeer
     
  4. BlackMarshall

    BlackMarshall rank8

    Kayıt:
    11 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.169
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Uluslararası Lojistik-Kargo
    öncelikle hayırlı olsun bi sorum olcak dragonlar ayrıldımı yoksa yine birliktemisiniz?
     
  5. WaRioR_BLaDe

    WaRioR_BLaDe rank8

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    364
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hayırlı olsun birader

    kanka guıld kuran kurana yawwwwwwwwww niye benim kine gelmiyoon !!! :mrgreen:
     
  6. tan

    tan rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    814
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    4ever GAME_MASTERS
    dragonlar sapa saglam duruyo başımıza hiç bisey gelmedikçe ayrılmayızda sadece guild seçeneklerimiz farklı ama ne olursa olsun 8 senelık mah arkadaşıyız kankalarım benım mucX
     
  7. tan

    tan rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    814
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    4ever GAME_MASTERS
    çok sağol hacım
     
  8. tan

    tan rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    814
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    4ever GAME_MASTERS
    ya benim kafa dinlemem lazım azda olsa kendi mastar oldugum bi guild daha iyi geldi bana suan kankam erenle başladık sonuna kadarda oleyiz kafa adamalrı bekliyoz zaten fazla bunatmıyacaklar sorularıyla :)
     
  9. WaRioR_BLaDe

    WaRioR_BLaDe rank8

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    364
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hehehehe Master olmak iyi yawwww
     
  10. kahpehayat

    kahpehayat rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    434
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    KsK ÇaRşI ALayıNa KaRşI
    hade hayırlısı bakalım inş ii bi yerlere gelirsiniz... popcorn
     
  11. SherwaN

    SherwaN rank8

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Başarılar Arkadaşlar... detective

    Ama merak ediyorum Guild Açma sınırı varmı... :mrgreen: Anladınız siz onu... :lolmuch:
     
  12. Presence

    Presence rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.544
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    walla trade de felan merc. alıosun manyaq oluo :lol:
     
  13. tan

    tan rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    814
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    4ever GAME_MASTERS
    bilmem pasam ama yok sende ac :) ama kendine güveniyosan :)
     
  14. CreaTioN

    CreaTioN rank8

    Kayıt:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    328
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Fazla Merak İyi Deil...
    hayırlı olsun guıldınız extraokk extrabeer extrabeer
     
  15. SherwaN

    SherwaN rank8

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Benim guildim var ve zaten masterim ki masterlikte o kadar önemli deil... kahvekeyfi
    Önemli olan huzurlu bi ortam olması... detective

    Bu arada kendine güveniyorsan kelimesinin ne amaçla söylendiğini anlamadım hala ???

    Neyse başarılar...
     
  16. WaRioR_BLaDe

    WaRioR_BLaDe rank8

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    364
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende de merc aşkı war hiç kullanmadım biliyormusun :mrgreen:
     
  17. ___CrAzY___

    ___CrAzY___ rank8

    Kayıt:
    8 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    393
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    darkBORN
    HAYIRLI OLSUN !!
    Bana teklif geldi ama guilddeki elemanlara sordum burada kalalım dediler o yüzden gelmedi kusura bakmayın _AwRiL_ ısrar etti ama olmadı :)
     
  18. tan

    tan rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    814
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    4ever GAME_MASTERS
    GAME_MASTERS guild Wild_Hogs ile birleşmiştir başarılarımızın devamı gelcektir :)
     
  19. WaRioR_BLaDe

    WaRioR_BLaDe rank8

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    364
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  20. nat1907

    nat1907 rank8

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    79
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hayırlı olsun