1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Gaiada oynamakmı istiyorsunuz.ezik kalırım diye kormayın. iç

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. ustameen

    ustameen rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    252
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet arkadaşlar gaiada power level yapıcam(ücretsiz :) )

    Power level şartları;
    1. Lost_Colony guildine gireceksiniz ve de benim akademimde olacaksınız PLv süresince.
    2. 15-25Lv arası olmanız lazım(40lv de plv biter)
    3. Premium şart. bot istemez, sonuçta plv.

    herkesinde anlıyacağı üzere akademi için böyle bir şey yapıyorum.

    bunun haricinde 20 ytl karşılığında 0dan sizin açacağınız bir hesapta 25 günlük silver premiumu olacak bir char kasabilirim. sizden istediğim tek şey 150 silk karşılığı olan para.

    yada siz charı açarsınız silki yüklersiniz ücretsiz sizin için charı kasarım. maximum 48 saatte 40+ charınız olur. pre plus açarsanız bu süre 24saatin altına iner.

    gizli sorunuz ve e-mail adresinizle ilgilenmiyorum. sonuçta char sizin. honor buff için yapıcam bu işi. bu arada siz de bundan kâr edeceksiniz...

    unutmadan 18:00~24:00 arası plv yok.(malum pre açılıyo)
     
  2. F10diP|

    F10diP| rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.802
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Koordinatör
    Şehir:
    İnönü
    yaşşa :D
     
  3. ustameen

    ustameen rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    252
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yokmu gaia da plv isteyen :) bi başlık da satış bölümüne mi açsam. burası pek ilgi çekmiyor galiba :D
     
  4. Leader

    Leader rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.876
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
  5. Leader

    Leader rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.876
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Konu Kilit
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.