joysro

Kayıt
24 Kasım 2008
Mesajlar
304
Beğeniler
0
geym
Beyler çocuğun charı ; ev adresi ; görüntüsü vb. herşeyi elimde ve aynı mahalledeymişiz. Söyleyin bakalım..


Charını Soyayım mı.. Soymayayım mı..?

Hatırlatırım ;

1-) Wolke'nin sos +5 glaviesini çalmıştı
2-) Herkezi taxilerden atıp ana avrat küfretmişti
3-) Türklere küfretmişti uniq yüzünden
4-) Sövmediği Kimse Kalmadı..



Napayım..?
 
Kayıt
7 Kasım 2008
Mesajlar
1.341
Beğeniler
0
Şehir
Christmas Party
Vallaha aslinda gel beni soy diyor ama kotuluge kotulukle karsilik verme. Bosa gunaha girme. Ver charinin ID ve PW sini. Lâkin sunu soylemeyi unutma: " Igneyi kendine, cuvaldizi baskasina batir. ". :wink1:

Ps: Ayrica benle yasit. Yani cocuk aklini dusunup ona gore karar ver. 13 yasinda olmasi gerek. Yani ben oyle biliyorum.
 
Kayıt
24 Kasım 2008
Mesajlar
304
Beğeniler
0
Midbroke demiş ki:
glavie'i al çaldığı kişiye geri ver . ^^

Glavie yok.

Evet çocuk 13 yaşında..Verdim şifreyi geri , bide tokatladım hafifçe..Söz verdi bidaha byle şeyler yapmıcağına..
 

Barzo

 
Kayıt
4 Kasım 2007
Mesajlar
2.011
Beğeniler
57
Friendly` demiş ki:
bugün çektim.
Bu gün mü çektin 8O bu foto nerdeyse 2senelik belkide fazla neden dersen hunterlıgı takınca guild görünüyor bu da demekki legen 1kene çekilmiş bir foto yani çok eski :sfff:
 
Kayıt
24 Kasım 2008
Mesajlar
304
Beğeniler
0
JasonWalker demiş ki:
Adaleti sağlamak sana düşmez dostum.

Adalet falan sağlamadım zaten , acıdım çocuğa. Verdim charını geri ; bu arada dediki : "Extraloob Ailesinden Çok Özür Diliyorum ; Birdaha Öyle Şeyler Yapmıyacağıma ve Sitede Düzgün Davranacağıma Dair Şerefim Üstüne Söz Veriyorum" dedi.. Bi Kez Affet'in Bakalım Çocuğu.. HaveKinqGLavie miş Account adı..
 
Kayıt
20 Haziran 2007
Mesajlar
7.708
Beğeniler
0
Friendly` demiş ki:
JasonWalker demiş ki:
Adaleti sağlamak sana düşmez dostum.

Adalet falan sağlamadım zaten , acıdım çocuğa. Verdim charını geri ; bu arada dediki : "Extraloob Ailesinden Çok Özür Diliyorum ; Birdaha Öyle Şeyler Yapmıyacağıma ve Sitede Düzgün Davranacağıma Dair Şerefim Üstüne Söz Veriyorum" dedi.. Bi Kez Affet'in Bakalım Çocuğu.. HaveKinqGLavie miş Account adı..
En doğrusunu yapmışsın tebrik ederim.
 
Yukarı Alt