1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

Fraps Full Sürüm!!!


  1. Redefine

    Redefine olduser

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.040
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
  2. karakuwet

    karakuwet rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    359
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}

    bn denicem İndiriyo Thx
     
  3. karakuwet

    karakuwet rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    359
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}

    ewet oldu satın alma filan yok Çok saol ve game camdan daha güzel görüntü kaydediyo
     
  4. Erroneous

    Erroneous rank8

    Kayıt:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.184
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SilkroadMax

    çok sağol teşekkürler extraokk ama bu fraps bi video cekiyoz 5dklık videoyu bile 200mb yapıyo malesef boyutu çok büyük nasıl küçültebilirirz
     
  5. Redefine

    Redefine olduser

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.040
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    Boyutunu nasıl küçülteceğimiz hakkında bir bilgim yok malesef.