1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Expelliarmus has killed Tg Titan x2 x3 x4


  1. EmmaW

    EmmaW  

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.554
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    bunların hepsi 20dk içinde oldu :lol:
     
  2. Extrowe

    Extrowe gamer

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.508
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Değişken
    Hiç boş durmuyosun bro kaç oldun :P
     
  3. SilentLord

    SilentLord rank8

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.255
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Tokyo
    harbiden :P
     
  4. EmmaW

    EmmaW  

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.554
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı
    azar azar kasıyoruz lvl 57 %85 bugün de kasmaya devam edecektimde üşendim :P
     
  5. WildKing

    WildKing rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.520
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    ezk herif
     
  6. peihai

    peihai  

    Kayıt:
    15 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.137
    Beğenilen Mesajlar:
    19
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    lethe
    Tebrikler
    Ps:Guilde Alım Var Mı
     
  7. EmmaW

    EmmaW  

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.554
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı
    teşekkürler
    guilde gelmek için oyunda bana WolKe veya herhangi bir theothers'lıya pm atabilirsin^^
     
  8. Extrowe

    Extrowe gamer

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.508
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Değişken
    WolKe kaç oldu la :P
     
  9. Warmoon

    Warmoon olduser

    Kayıt:
    17 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.673
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SA xd
    neden ezik diyorsun?
    eziklik lv le degil kişilikle alakalı bişey :wink1:
    su ana kadar onun yanlışını görmedim
    hıh -.-
    ama sen bu kendini begenmis kendini bişey sanan triplerinle
    Top 10 N00B Listesine girmeye adaysın -.-"
    ZSZC dede aynısını yaptin kendini bisey sanıyorsun ama milletin arkandan"bu zibidi salak salak konusuyor" dedigini dusunemiyorsun -.-"
     
  10. Warmoon

    Warmoon olduser

    Kayıt:
    17 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.673
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SA xd
    GZ :wink1: :thumbsup:
    well done
    We Wait next massacres :twisted:
     
  11. EmmaW

    EmmaW  

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.554
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı
    @bulent_amca
    bro teşekkürler ilk önce wildking konusuna gelince kendisi arkadaşım dalga geçmek için yazmıştır o kendisi eventta 0 çektide :P
    @extrowe
    76
     
  12. Warmoon

    Warmoon olduser

    Kayıt:
    17 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.673
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SA xd
    benim onla baska bi meselem vardı da ....
     
  13. Extrowe

    Extrowe gamer

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.508
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Değişken
    Selamımı söyle görüşemedik o günden sonra bende başlıyayım dedim bi ara ama okuldan kasamam artık :P
     
  14. WildKing

    WildKing rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.520
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    abi böyle durup dururken bilip bilmedıgın şeylere atlayan tiplerden nefret ediyorm emma(berk) arkadaşım ezik diyorm istersem 110lvl kral adama ezik derm karşıdaki sorun yaratmıyorsa