1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

Evilhaze - Sage Ocean


  1. Wicked

    Wicked Game Designer

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Concept Artist
    Şehir:
    İst./Üsküdar

    - Resim Silinmiş.


    bu da benim :lol:

    gerçekten çok hoş bi oyun :lol: anti tavsiye =)

    [​IMG]
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Espio

    Espio rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.719
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Home

    Resimi göremiyorum Razz
    Bu arada Hemen bir şey soruyum Sage Ocean ı nasıl seçiyorsun oyunu kurdum İngilizceyle boğşuyordum sıkıldım :lol:
     
  3. Wicked

    Wicked Game Designer

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Concept Artist
    Şehir:
    İst./Üsküdar


    images hack hatalı eror verio sitede bakım yapıolar heralde baska siteye upladım çıkmadı :lol:
    düzelince koyarım


    ve Sage Ocean ' a şifren ve ıd ni girerken orda change var ona tıkla direk görrsün zaten =)

    resm görünse resimle anlatırdm :lol: ama site hatalı :S
     
  4. ReAcTiVe

    ReAcTiVe rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.262
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Lise

    Sıkı bi ingilizce Gerektiriyo elimde söZlükle Oynamaya çalışıyorum... :mrgreen:
     
  5. Espio

    Espio rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.719
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Home

    Nicklerinizi verin ya oyundan konuşalım :p
     
  6. Wicked

    Wicked Game Designer

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Concept Artist
    Şehir:
    İst./Üsküdar

    Evilhaze Razz
     
  7. ReAcTiVe

    ReAcTiVe rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.262
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Lise

    Cannibalmyth
     
  8. Caprice

    Caprice rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.914
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    Bende gelicem..
    Wait. :lol:
     
  9. Wicked

    Wicked Game Designer

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Concept Artist
    Şehir:
    İst./Üsküdar

    hoşuma giden bişeyi daa var coppy paste var :lol:

    yabancı olunca zorluk çekmeyiz misal Cannibalmyth isimini coppy paste yapcam :lol:
     
  10. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.413
    Beğenilen Mesajlar:
    354
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    oo kadro sağlamlaşmış agh benim zamanımda gelecektiniz hepinizi gemi de görevlendirecektim sawaşa çıkacaktık 1 saat sawaş 10 saat limanda barda alem eğlence eheheeee :lolmuch:

    oyunu oynayacaksanız dükkan almaya bakın en büyük boydan bir dükkan alın extraokk
     
  11. Wicked

    Wicked Game Designer

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Concept Artist
    Şehir:
    İst./Üsküdar

    valla simdilik baskasının gemisinde çalışıoz :lol:


    abi seni göremedim Crew de =)
     
  12. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.413
    Beğenilen Mesajlar:
    354
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    ben banlandım :lolmuch: :mrgreen:

    scream de banlandı 2 yıl önce yeni açtırdı charını benimki daha açılmadı Razz :lolmuch:
     
  13. Wicked

    Wicked Game Designer

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Concept Artist
    Şehir:
    İst./Üsküdar

    kesin batırmısssınızdır ''inn'' i yoksa boşa banlamazlar Razz

    dun bi yanına çekti batu abi bakıorm oynuo

    herkez parayı koydu bi baktım hepsi batu abiye :lol:

    uzman olmuşsunuz abi bende 500 altın vardı hepsini tokatladılar (:


    nese şimdi gene 2000 ledim çalışıorm işte akşam batu abiler falan gemiyle çıkcaz :lol:

    kılıncıda çözdk şkr :lol:
     
  14. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.413
    Beğenilen Mesajlar:
    354
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    inn i batırmak hafif kalır be güzelim bizim olayımız uzun öyle bir kere banlanmadık ben 5 kere banlandım hepsinde açıldı sonuncuda kafam kıyakken yaktım kendimi yoksa bize küfür serbestti dock ta küfür ederdik herkes şikayet ederdi kimse bizi banlayamazdı oyunun tek adamlarıydık Cool
     
  15. Wicked

    Wicked Game Designer

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Concept Artist
    Şehir:
    İst./Üsküdar


    naptın be abi :lol: insan bi kere banlanır dimi
    Razz :lolmuch: son banın açılsada bi tokatlasam adamını :lol:

    ama paranı geri vermem :lolmuch:

    sende beni banlamıştın Razz şaka yani =) scream abim olsaydı butun paramı verrdm Razz gerçi ona ne gerek bi bakışı oyunu satın alır =)
     
  16. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.413
    Beğenilen Mesajlar:
    354
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    scream abinle ben yenilmez ikiliyizdir o tospa benim için çok banlanmıştır ben gider en baba adama kafa tutarım deliririm scream arayı yapmaya çalışır başımız büyük derde girer hesabı ben adamları toplar bi odada ifadelerini alırım scream gelir çıkın üstüne gitmeyin der o sırda laf dalaşı olur scream bir başlar ahahaha lap banı yer heh kardeşim benim sage nin sularının her metre kübünde biz vardık ne günlerdi beee cannonball diye bir lider vardı oyunun en zenginiydi bizlerde adanın yeni serserileriydik bunun flagına girdik bir süre aylar sonra zirveye dogru tırmanırken bunun hatunu vardı kraliçe 10 numarada giyinirdi takmıştım onunla bir gece cs yapmalıydım ki o geceye kadar sonrasında zati hatunu da kaldırdım cannonuda bir toplantıda sen artık yaşlandın emekliye ayrılman lazım dedim odadan bir çıkışı vardı 70 yaşında ihtiyar bir devrik lider gibiydi ben ve yanımda scream ve diğer liderler ayy ayyy oyuna giresim geldi diger charlarımla şimdi :lolmuch: Razz :lolmuch:
     
  17. Wicked

    Wicked Game Designer

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Concept Artist
    Şehir:
    İst./Üsküdar

    abi gir allahını seversen ne taşkala olr kim bilir :lol: snle oynamak isterdim ortalıı dağıtışınızı izler
    ornek alırdım sonrada sizi postalardım
    :lolmuch:
     
  18. Espio

    Espio rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.719
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Home

    : :mrgreen: mrgreen: :mrgreen:
    ne hayırlı player sın böyle
     
  19. Wicked

    Wicked Game Designer

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Concept Artist
    Şehir:
    İst./Üsküdar


    Ooleyimdir :lol: Razz

    işin espirisi cnm
    :D

    :lolmuch: :lolmuch: