1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Error Hatası !


  1. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    arkadaşlar biraz önce herzaman ki gibi botta kasarken dc oldum şimdi girmeye çalıştıgımda ise Error (9) diye bir hata veriyor neden olabilir bu normal launcherden girebiliyorum yardımlarınızı bekliyorum acil

    Hata bu - Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. turk_mafya

    turk_mafya rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    125
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Güzel bir mahallenin en kıytı yerindeyim.Sro oynam

    aynı sorunu bende aysıyorum botu tekrardan kurdum clıentı de tekrar ındırdım ma olmuyor lutfen yardım
     
  3. destiny

    destiny rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    5.977
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Aynı sorun bendede var .
     
  4. northstar1

    northstar1 rank8

    Kayıt:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    144
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ogrencı
    Şehir:
    Sandalye

    bendede:S
     
  5. TuRKs41

    TuRKs41 rank8

    Kayıt:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    430
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Bendede var
     
  6. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    botun yeni sürümü çıkmış yada çıkacak olabilir mi ?
     
  7. turk_mafya

    turk_mafya rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    125
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Güzel bir mahallenin en kıytı yerindeyim.Sro oynam

    normal olarak silkroadı bıle acmıyor rumata leoderdende gırılmıyor fakat mıllet oynuyor ve catır catır unkıe kesıyor anlamadım
     
  8. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bende sro açılıyor da bottan girilmiyor ne iştir anlamadım ya biri açıklasa iyi olcak
     
  9. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    yokmu cevap verecek olan ya
     
  10. Prada

    Prada  

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.342
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne


    Beyler büyük bi ihtimal bot serveriyla alakalı bi sorun olduğunu tahmin ediyorum.. biraz daha sabredin.. Ayrıca burası isro bot resmi sitesi değil botu biz yapmadığımız içinde botun genel sorunlarıyla ilgili açıklama yapma gibi bi durumumuz yok .. öyle 'yok mu cevap verecek olan ya' tarzında mesajlari sizlere yakıştıramıyorum..
     
  11. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Hayır yani genel olarak bir problemmi var yoksa bizdemi sorun var onu merak ettim özür dilerim yinede
     
  12. carwen

    carwen Bilgiliyim

    Kayıt:
    28 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Saraçlar

    Arkadaşlar toplu dc olaylarında oluyor bu sadece, bilgisayarını kapatıp yeniden açmanız tavsiye ederim bu durumda, zaten normal olarakta giremezsiniz.
     
  13. turk_mafya

    turk_mafya rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    125
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Güzel bir mahallenin en kıytı yerindeyim.Sro oynam

    bot oldu arkadaslar sorun bot sıtesıyle alakalıydı sanırım sorunsuz kasıyorum suanda
     
  14. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bende hala aynı of kafayı yicem ha herşeyi denedim pp+sp ticket hepsi boşa gidicek böle giderse :D
     
  15. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Modlar yokmu bi yardım eli magduruz burda :D
     
  16. mirachetz

    mirachetz rank8

    Kayıt:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    51
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Arkadaşlar tesadüf değil heralde ben ve ortağımda aynı sorunu yaşıyoruz botta bi sorun olduğu kesin bi qün kasamıcaz :|