1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Eos 2 GM yanyana... & Unique Event...


  1. McoXDHY

    McoXDHY rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    33
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Evim =)

    Botla penon kasarken bi baktım kestigim mobun yanında GM :twisted: event için player bekliyordu ortalık sakinken 2 3 vesikalıp aldım ve sonra malüm... :popcorn:

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    Burdada GM bana res atıyor res teklifi gelirken ss alamadım daral: :santa:

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. SubDue

    SubDue olduser

    Kayıt:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.566
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Yapı Dekorasyon
    Şehir:
    İsviçre / Biel

    Büyük koysan daha iyi olurdu insanlar tek tek bakmak istemeye bilir :rolleyes1:
     
  3. WaTCHMaN

    WaTCHMaN olduser

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.524
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Antalya / Kepez

    eminmisin gm in sana ress attığına sağ tarafındaki adam cleric o ress atmış olmasın üstelik gm lerin elinde silah bile olmuyor :mrgreen:
     
  4. ZikywaL

    ZikywaL olduser

    Kayıt:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.045
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    ÖğReNcİ
    Şehir:
    HeLL

    Oyunu tekrardan oynamak istiyorum uniq event için :P
     
  5. McoXDHY

    McoXDHY rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    33
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Evim =)

    Yok kardesim :D GM China çarı vardı Force elinde silah olmadan res atabiliyo biliosun.. :coffee:

    + ben gm nin pesini bırakınca taklamakanda sırayla bütün uniqlerden 50 tane yollamıs :D
     
  6. KertenKelebek

    KertenKelebek rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2010
    Mesajlar:
    104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli

    Kıskanma Len :lol: Güzel fotolar ßro :buddha:
     
  7. Toxicated

    Toxicated rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz

    / Resim Linkler Düzenlendi.

    Partysi zaten 4 'lü ki hiçbir party elemanı da yakınlarında değil :lol:
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  8. Torquel

    Torquel olduser

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst

    Oh çok şey değişmiş gormeyeli oyunda...
     
  9. duzceli81

    duzceli81 gamer

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.096
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce

    Bence çok sacma harbiden bi event gm nerde cıkcanı soyluyo herkez oraya gidiyo yuksek lwller kesiyo ecsro eventini bilen bilir nasil adamlar evet yapiyo gorsunler :D
     
  10. splash35

    splash35 rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    265
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    dw önünde demon atılırda ama birer tane sonra ya allah alayı onu kesmeye giderdi ecsroda hey gidi günler: D :cry:
    :coffee:
     
  11. McoXDHY

    McoXDHY rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    33
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Evim =)

    Bişey dikkatimi cekti bu GM'lerin üstündeki Dress deilmi ? acaba yeni gelicek olan dress olabilirmi ?
     
  12. WaTCHMaN

    WaTCHMaN olduser

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.524
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Antalya / Kepez

    ben kendimi bildim bileli gm ler bu kıyafetleri giyiyor avatar olarak geleceğini sanmıyorum cool2:
     
  13. WaTCHMaN

    WaTCHMaN olduser

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.524
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Antalya / Kepez

    kıskanmakla ne alaka anlayamadım :coffee: