Hediyeden Görüntüler :



2 yildir her ay duzenli kullaniyorum , hatta arkadasimin ve ailemin kartlarini da aylik olarak kullaniyorum bize hic bir sey yok 💀
Gerci dert degil iki yildir iyi kar ettim kampanyalariyla :)
Güzelmiş. "En çok kullanan müşterilerimizden" derken nedir kıstas? Ne kadar çok kullanıyorsun :)
Log in to write a reply.
Log In