1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      modbasvuru

En .... Anlarınızı itiraf edin :))


  1. BlackMarshall

    BlackMarshall rank8

    Kayıt:
    11 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.177
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Uluslararası Lojistik-Kargo
    Bu oyunda en dalgın-aptal yada salaklıklarınızı itiraf edin geçmişte ilginç salakça anılarınız.
    Burdan başlatıyorum.

    Geçenlerde sabahleyin duş almak için banyoya gittim fakat lamba yanmıyordu.Elektirikler gitti zannettim gelmesini beklemek için 1 saat televizyon izledim :mrgreen:
     
  2. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    bn bikere tuvalete gittim yapmadan çıktım hemde tam 5 kere hemde hepsi arka arkaya :mrgreen:
     
  3. MassiveAttack

    MassiveAttack rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  4. Black Rain

    Black Rain rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.692
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik
    Hahaha Koptum yaaa
    Bendende bir en olsun... En SALAK olduğum an...
    Sevdiğim kişi ile iletişimimi kesmemek için tek bir ihtimalim vardı. Bense o ihtimalimi O kişiyle vakit geçirerek harcadım... Şimdi İse Onu Kaybeettim... Aşk acısı çekiyorm yaa.... Kalbim parça parça oluo onu tam 1 sene 1ay 18 gün 12 saattir görmüyorum
     
  5. BlackMarshall

    BlackMarshall rank8

    Kayıt:
    11 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.177
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Uluslararası Lojistik-Kargo

    enteresan bi olay :roll:
     
  6. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    muhahaahahhahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahaha yemin billah şu anda gülmekden ellerim titriyo he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :D :D :D
     
  7. Charles Darwin

    Charles Darwin rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    632
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Japonya / Tokyo
    ben bir keresinde yüzümü yıkamaya gitmiştim Lavaboya sabunu elime almışım yarım saatir sabun arıyorum :lol: sonra annem ne arıyorsun dedi sabun yok mu bu evde yaa dedimelinde ya oglum dedi çok pis kızarmıştım :lol:
     
  8. Streetwise

    Streetwise rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.077
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Dünyaya gelişim...
     
  9. DukeNukem

    DukeNukem rank8

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.291
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    :lol: :lol:
     
  10. laplicorn

    laplicorn rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bir keresinde su içmek için kalkıp mutfağa gitmiştim mutfağa vardıpımda ne yapmaya gittiğimi unuttum ve geri döndüm
     
  11. Aleral

    Aleral rank8

    Kayıt:
    15 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.010
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    メメメ
    Sabah evde ekmek kalmamış bi koşu markete gittim eve geldfiğimde ne farkettim ? t-shirt ü ters giymişim :mrgreen:
     
  12. Wax Whine

    Wax Whine Admin

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.968
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Ben siteye ilk geldiğimde post kasmak için bir konuyu 2 sayfa uplamıştım :lol:
     
  13. Quincey

    Quincey Bilgiliyim

    Kayıt:
    11 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise öğrencisi
    Şehir:
    Yıllardır Pc başındayım.Silkroadda yeni haritlar y
    sroda gecenin bi yarısı saat 3 fln oynuyodum kafa fln kalmamıştı bende walla mobları partye davet etmeye çalışıp yerdeki paralara saldırmaya çalışıyodum :D
     
  14. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    bn bi keresinde ustumde kıyafet var sandım bakkala kadar gittim ustumde üstümde kilot hariç bişi yok bu kdr olur bn bi eve koşmuşum goruceğniz
     
  15. bannedddd

    bannedddd Buralıyım

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.517
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :? :? :? Ciddi olamazsın. :o
     
  16. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    çok ciddiyim hemde 2 gün önce oldu hava çok sıcak ya fark etmemişim
     
  17. BlackMarshall

    BlackMarshall rank8

    Kayıt:
    11 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.177
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Uluslararası Lojistik-Kargo
    bişey yokki onda bende sitenin havuzundan çıkıyorum sadece deniz şortu üzerimde bişey yok gider alırım tuborgumu efesimi lıkır lıkır içerim atletsiz :D
     
  18. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    peki sen orjinal donla gel bizim oraya bakkala git ozmn göriyim seni :mrgreen:
     
  19. CacaO

    CacaO rank8

    Kayıt:
    15 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben bı keresınde adamın elınde 64 luk spear vardı adama dedım kı salaga bak gleave kullanıyor dedım sonra anladımkı spear adam ne dalge gecmıstı benle ^^
     
  20. Quensis

    Quensis olduser

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.879
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    2 sene önce basketbol oynarken kısa bir pota vardı bizim burda smaç basmıştım camı kafama inmişti kafam yarıldı. :D

    Ps:Aslında smaç basmamıştım top elimden kaçıp camı kırmıştı :P