1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      modbasvuru

E-mail Verification hakkında


  1. Devri4Lem

    Devri4Lem rank8

    Kayıt:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Chikimakata/ Chinise
    S.a arkadaşlar ben e-mail verificationlu char alıcam fakat aklıma birşey takıldı onu sormak istedim email verification olunc char şifremi unuttum özelliginden rahatca alınabilirmi şifremi unuttum özelliginde char id gizli soru ve msnyi soruyor bu şekilde char şifresi geri alınabilirmi onu sormak istedim.

    Cevapları bekliyorum :roll: :popcorn:
     
  2. Seppuku

    Seppuku rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.033
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şifreni unutunca mail sende ise rahatca şifreni değiştirebilirsin. Char'ı alabilirsin fakat charın e-mail'inide almalısın.
     
  3. Devri4Lem

    Devri4Lem rank8

    Kayıt:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Chikimakata/ Chinise
    sanırım dedigimi anlamadın charı aldım diyelim mail falan bende charı aldıgım kişi şifremi unuttumdan şifre degiştirebilirmi ?
     
  4. Devri4Lem

    Devri4Lem rank8

    Kayıt:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Chikimakata/ Chinise
    arkadaşlar cevapları bekliyorum acil :S
     
  5. MaRJiNaL

    MaRJiNaL  

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.394
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sensormatic Güvenlik Sistemler Tic. Aş. SSTD
    E-mail Verification olarak kayıtlı e-mail ve şifresi senin elindeyse değiştirebilirsin. Şifre değişimi mail adresine gelen mailler ile gerçekleşmektedir. aksi halde şifreni değiştiremezsin..
     
  6. Devri4Lem

    Devri4Lem rank8

    Kayıt:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Chikimakata/ Chinise
    yani ben şimdi joymaxa girdim diyelim ordan şifremi unuttuma tıkladım id gizli soru cevabını yazdım msn yazdım bana şifre degiştirme ekranı gelmiyoda emailmi geliyo msnye ?

    verificationsuz charlarda bilgileri yazınca hemen degiştirme yeri geliyordu bunda öyle degilmi ?
     
  7. Devri4Lem

    Devri4Lem rank8

    Kayıt:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Chikimakata/ Chinise
    cevap bekliyorum arkadaşlar :S
     
  8. Seppuku

    Seppuku rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.033
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ya arkadaşım bak şimdi char sende charı satan kişi senin mailinin gelen kutusundaki maili görmeden şifreyi değişemez. :wink1:
     
  9. Devri4Lem

    Devri4Lem rank8

    Kayıt:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Chikimakata/ Chinise

    heh tamam şimdi oldu teşekkürler ederim ikinizede :D